Już dziś – we wtorek, 21 kwietnia br. Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas rozpoczęła kampanię pod hasłem „Gdy to się skończy”. Jej współtwórcami są czytelnicy portalu, którzy podzielili się z redakcją swoimi planami na czas, gdy skończy się pandemia koronawirusa. Kreacje z ich wypowiedziami pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce, w mediach społecznościowych, na Gazeta.pl oraz na stronie Gdytosieskonczy.pl.
„Gdy to się skończy” to inspirująca akcja społeczna „ku pokrzepieniu serc”, którą rozpoczął portal Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas. Za pośrednictwem Instagrama czytelnicy Gazeta.pl podzielili się z redakcją swoimi pomysłami na to, co zrobią po zakończeniu trwającej pandemii. Na podstawie ich wypowiedzi powstały kreacje, które od jutra będzie można oglądać na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce (AMS Digital Cityscreen oraz Jetline), w mediach społecznościowych i na portalu Gazeta.pl.
Kampania „Gdy to się skończy” ma przynieść wytchnienie w czasie kryzysu i dać nadzieję na to, że za jakiś czas nasza rzeczywistość wróci do normy.
– Nasze ulice mimo pięknej pogody wciąż nie są pełne ludzi, jeśli musimy, to przemykamy nimi w maskach i z zaparowanymi okularami, a całe otoczenie krzyczy, że mamy pandemię. Dlatego dodajmy wspólnie tej scenerii trochę koloru i niech nasze plany będą znakiem prostej, ale tak potrzebnej na co dzień nadziei – wyjaśnia Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl.
W ramach akcji powstała również strona internetowa Gdytosieskonczy.pl, na której zbierane będą wypowiedzi czytelników Gazeta.pl. Redakcja wciąż zachęca do przesyłania swoich planów i marzeń na czas po pandemii na adres e-mail gdytosieskonczy@gazeta.pl – kolejne pomysły będą publikowane na stronie Gdytosieskonczy.pl oraz pokazywane na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Kampania „Gdy to się skończy” potrwa do połowy maja br.