Aktualności

Gazeta.pl gra dla WOŚP #JedenDzieńDłużej

28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbył się w niedzielę, 12 stycznia br. i jak zawsze rozpalił serca Polaków. Już w najbliższą niedzielę, 19 stycznia br. Gazeta.pl zaprosi internautów do kontynuowania zbiórki dla Wielkiej Orkiestry o symboliczny „jeden dzień dłużej”. Podobnie jak w ubiegłym roku, portal będzie zachęcać do wspierania WOŚP w akcji pod hasłem #JedenDzieńDłużej.

Akcja Gazeta.pl dla WOŚP narodziła się w ubiegłym roku, kiedy 27. Finał Wielkiej Orkiestry został przerwany tragicznymi wydarzeniami w Gdańsku. Redakcja postanowiła wtedy dokończyć zbiórkę tydzień później, aby dobro zwyciężyło – bez podziałów i bez hejtu. – Ta idea jest wciąż aktualna. Dlatego także w tym roku, choć nic nie zakłóciło corocznego święta dobroci, prosimy internautów: zróbmy to jeszcze raz, jeszcze jeden dzień dłużej – mówi Bartosz Raj, szef newsroomu Gazeta.pl.

Akcja #JedenDzieńDłużej na Gazeta.pl będzie mieć swój finał w niedzielę, 19 stycznia br. Redakcja portalu po raz kolejny będzie zachęcała do przekazywania pieniędzy dla WOŚP za pośrednictwem zbiórki na Facebooku – https://www.facebook.com/donate/483882559172386.

Przez cały dzień Gazeta.pl będzie też przypominała teksty poświęcone Wielkiej Orkiestrze, a także pokaże trwające aukcje na rzecz fundacji. Licytować można przedmioty przekazane redakcji przez znane osoby: książkę Olgi Tokarczuk „Bieguni” z dedykacją i autografem noblistkikrawat od Aleksandra Kwaśniewskiegoszklaną różę od Małgorzaty Kidawy-Błońskiejksiążkę Donalda Tuska „Szczerze” ze specjalną dedykacjąkoncertową dżinsową kurtkę Doroty „Dody” Rabczewskiej i płytę winylową z podpisem Muńka Staszczyka.

Gazeta.pl chętnie włącza się w promowanie inicjatyw dobroczynnych i inicjuje akcje społeczne. Portal współpracował m.in. z Polską Akcją Humanitarną, regularnie angażuje się również w działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i kolejne edycje akcji „Adoptuj Pszczołę” organizowanej przez Greenpeace Polska. Redakcja Gazeta.pl publikowała informacje o działalności fundacji i organizacji charytatywnych podczas Tygodnia Dobrego Serca, promowała Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, a także wraz z partnerami symbolicznie wydała ostatni numer pisma „Twój Weekend” zmieniony w magazyn promujący równość płci.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl