Aktualności

Ewa Budzynowska szefową działu sprzedaży bezpośredniej w Gazeta.pl

Od wtorku, 13 listopada br. za współpracę z klientami bezpośrednimi, średnimi i mniejszymi, a także lokalnymi Gazeta.pl odpowiada Ewa Budzynowska, nowa manager sprzedaży ds. klientów bezpośrednich portalu.

Ewa Budzynowska ma blisko 20 lat doświadczenia w sprzedaży mediów, w różnych obszarach rynkowych. W grupie Gazeta.pl pracuje od marca 2016 r. i od początku uczestniczyła w tworzeniu struktur działu sprzedaży klientów bezpośrednich.
Wcześniej pracowała m.in. w Bauer Media, gdzie z kluczowymi klientami realizowała kompleksowe kampanie prasowe i projekty cross-mediowe. Następnie przez trzy lata zajmowała się pozyskiwaniem nowego biznesu oraz tworzeniem strategii sprzedaży w branży OOH, zarówno dla sieci tradycyjnych, jak i digital signage.

Ewa Budzynowska zastąpiła na stanowisku szefowej działu Martę Zalewską, która podjęła decyzję o opuszczeniu Agory. Marta Zalewska pracowała w strukturach biura reklamy Gazeta.pl od 2017 roku, stworzyła dział klientów bezpośrednich i przez blisko dwa lata z sukcesami nim zarządzała. Wcześniej kierowała zespołem sprzedaży regionalnej w Media Impact Polska.

Dyrektorem sprzedaży agencyjnej Gazeta.pl jest Wojciech Siulkowski, a dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl odpowiedzialną zarówno za sprzedaż agencyjną, jak i bezpośrednią jest Renata Hendel.
Nadzór nad całą strukturą sprzedaży jako dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl sprawuje Tomasz Pudlis.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl