Aktualności

„Ekipa Ekstremalna” – projekt Sport.pl dla Renault Polska

Już po raz drugi serwis Sport.pl wraz z marką Renault prowadzi niestandardową akcję promocyjną pod hasłem „Ekipa Ekstremalna”. Również w tym roku dwie ekipy dziennikarzy wyruszą samochodami Renault na ekstremalne wyprawy, którymi zainspirują czytelników Sport.pl, a w jednej z nich weźmie udział najbardziej znany polski żeglarz – Roman Paszke. Projekt promuje modele samochodów Renault z segmentu crossover: Kadjar i Captur.

„Ekipa Ekstremalna” to akcja Sport.pl i Renault, która powstała w zeszłym roku i dostarczyła czytelnikom ekstremalnych wrażeń – redaktorzy Sport.pl odbyli 8 wyjazdów, podczas których m.in. skakali ze spadochronem z 4 tys. metrów, wzięli udział w Wake Jam Session we Włocławku oraz w Hunt Run – biegu z przeszkodami w samym środku górzysto-błotnistej Szwajcarii Bałtowskiej. W tym roku projekt jest kontynuowany, a oprócz dziennikarzy Sport.pl w jednym z wyjazdów weźmie udział Roman Paszke. W projekt zaangażowany jest także Maciej Lepiato – mistrz paraolimpijski w skoku wzwyż.

W czasie 8 weekendów od lipca br. do stycznia 2017 r. dwa zespoły złożone z redaktorów Sport.pl pojadą na ekstremalne wyjazdy, które będzie można śledzić w serwisie Sport.pl/ekipa-ekstremalna-2016.

Zespół korzystający z samochodu Renault Kadjar wybierze aktywności dla osób chcących spróbować sportowych wyzwań – m.in. lot paralotnią, triatlon oraz rejs katamaranem po Bałtyku. Druga ekipa, która będzie jeździła samochodem Renault Captur, pokaże czytelnikom m.in. rajd rowerowy MTB, wyścigi psich zaprzęgów czy Bieg Niepodległości w Warszawie.

Dodatkowo internauci mogą wziąć udział w konkursie, którego zwycięzca dołączy do ekstremalnej ekipy podczas jednego z październikowych weekendów i zrealizuje swoją wyprawę marzeń. Uczestnicy konkursu tworzą na stronie Sport.pl/ekipa-ekstremalna-2016 „Mapę Miejsc Ekstremalnych”, na której proponują miejsca i aktywności, które podnoszą poziom adrenaliny.

Koncepcję akcji stworzył zespół Sport.pl, który od lat wspiera aktywność sportową czytelników – między innymi poprzez akcje Polska Biega i Polska na Rowery.

Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl