Aktualności

Dzień Ziemi na Gazeta.pl – start serwisu Zielona.Gazeta.pl

Z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi Gazeta.pl uruchamia stronę Zielona.Gazeta.pl. To serwis, w którym będą publikowane liczne artykuły i materiały poświęcone ekologii i zmianom klimatycznym tworzone przez dziennikarzy portalu. W środę, 22 kwietnia br. o godz. 15:00 Gazeta.pl będzie również transmitować wyjątkową debatę prezydencką pod auspicjami UN Global Compact Poland.

Zielona.Gazeta.pl to nowy serwis Gazeta.pl, który zbiera wszystkie ekologiczne treści i cykle portalu. Można w nim znaleźć m.in. artykuły z serii „Piątki dla klimatu”, „Ludzie z klimatem”, „Moto 2030” czy „Haps Zero Waste”, a także wszystkie newsy dotyczące ochrony środowiska, które na co dzień publikuje Gazeta.pl. Nowy serwis zyskał specjalne miejsce w głównej nawigacji na stronie głównej portalu.

– Chcemy, aby Gazeta.pl była najbardziej zielonym portalem w Polsce. Dzień Ziemi to dobra okazja, aby przypomnieć, że nasze zobowiązanie nie ustaje w trakcie pandemii. Wciąż publikujemy artykuły i cykle na temat ekologii, bo to temat ważny zarówno dla nas i naszych czytelników, jak i partnerów biznesowych, którzy chętnie włączają się w nasze zielone działania – wyjaśnia Marzena Szkolak, dyrektor rozwoju marki Gazeta.pl.

W środę, 22 kwietnia br. przez cały dzień na Gazeta.pl będzie można znaleźć liczne teksty dotyczące ekologii i dbania o środowisko naturalne, tworzone przez dziennikarzy wszystkich serwisów oraz gości specjalnych. Maria Mazurek (Next.Gazeta.pl) wyjaśni, dlaczego niewystarczająco szanujemy polskie lasy, Patryk Strzałkowski (Wiadomosci.Gazeta.pl) przybliży problem tegorocznej suszy, a Kamil Wyszkowski z UN Global Compact Poland opowie o zmianach w środowisku i gospodarce, jakie spowodował koronawirus.

O godz. 15:00 Gazeta.pl będzie transmitowała ekologiczną debatę prezydencką organizowaną przez UN Global Compact Poland i Kantar Polska. Udział w wydarzeniu potwierdzili Szymon Hołownia, Robert Biedroń, Małgorzata Kidawa-Błońska i Władysław Kosiniak-Kamysz. O wyzwania stojące przed Polską w związku z postępującymi zmianami klimatycznymi, nasilającą się z roku na rok suszą i kryzysem wodnym, transformacją energetyczną oraz konsekwencjami globalnego spowolnienia gospodarczego kandydatów na prezydenta zapytają Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl, Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska oraz Paweł Balinowski, reporter RMF FM.

Gazeta.pl od dłuższego czasu zachęca swoich czytelników do bardziej ekologicznych postaw, m.in. poprzez promowanie tematów ekologicznych w osobnym dziale Środowisko na stronie głównej portalu, w artykułach publikowanych w ramach cykli „Piątki dla klimatu” czy „Moto 2030” oraz informacji rozsyłanych w Zielonym Newsletterze. Zespół portalu regularnie organizuje i wspiera też akcje oraz projekty poruszające zagadnienia związane ze środowiskiem naturalnym i ekologią, jak „Plaża bez peta”, „Daj kosza śmieciom”, „Adoptuj pszczołę” Greenpeace Polska czy „Chłopi 2050” Storytel.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl