Biuro Reklamy Gazeta.pl rozszerza najważniejszy produkt w swojej ofercie – „Dniówkę na Stronie Głównej” – o odsłony generowane z tabletów oraz smartfonów. Powstała w ten sposób „Dniówka Trzy Ekrany” oferuje reklamodawcom zwiększenie zasięgu nawet o 50%.
Użytkownicy Gazeta.pl najchętniej spośród największych polskich portali sięgają po urządzenia mobilne*. „Dniówka Trzy Ekrany” uwzględnia te preferencje, prezentując przekaz reklamowy na ekranach nie tylko desktopowych, ale także na tabletach i smartfonach. Nowy produkt Biura Reklamy Gazeta.pl dopasowuje się do potrzeb reklamodawców, którzy chcą docierać do klientów tam, gdzie oni są i na tych urządzeniach, z których w danym momencie korzystają.
Sprawdź dostępne możliwości: plik xls.
By poznać szczegóły oferty, skontaktuj się z przedstawicielem Biura Reklamy Gazeta.pl (biuroreklamy@agora.pl).
*odsłony mobilne stanowią 28,99% odsłon Grupy Gazeta.pl, Megapanel PBI/ Gemius, styczeń 2015 r.