Aktualności

Co to będzie w Ameryce. O wyborach tak, że chcesz słuchać

Polaków interesuje to, co dzieje się za oceanem – udowadnia to sukces wideocastu Gazeta.pl „Co to będzie w Ameryce”, który ruszył 6 września. Połowa projektu przybliżająca wybory w USA już za nami. Każdy odcinek „Co to będzie w Ameryce” notuje średnio ponad ćwierć miliona wyświetleń.
Efekt uruchomienia „Co to będzie w Ameryce” na Spotify był widoczny już po tygodniu. Każdy odcinek trafia na listę Top Episodes Poland, utrzymując się tam przez kilka dni. 14 września na liście znalazły się aż trzy odcinki jednocześnie, w tym odcinek specjalny poświęcony debacie Trump-Harris, który zadebiutował na 29. miejscu.
„Co to będzie w Ameryce” to także przegląd kampanijnych wydarzeń publikowany co wtorek. Teksty te należą do najpopularniejszych na Gazeta.pl. Dodatkowo, dla osób poszukujących szybkiego dostępu do informacji, uruchomiliśmy kanał nadawczy „Co to będzie w Ameryce”, który dostarcza subskrybentom najważniejsze wiadomości prosto na telefon.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl