Aktualności

„Co to będzie w Ameryce” – polityczny wideopodcast Gazeta.pl z cyklem wydań specjalnych o wyborach w USA

Wideopodcast „Co to będzie” Marty Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza wyjaśnia meandry polityki w przystępny i niepozbawiony humoru sposób. Projekt cieszy się bardzo dużą popularnością – od premiery w lutym 2024 r. zanotował ponad 18,3 mln emisji tylko w portalu Gazeta.pl. Teraz prowadzący postanowili przybliżyć słuchaczom i czytelnikom zawiłości amerykańskiej kampanii wyborczej w specjalnych odcinkach programu – „Co to będzie w Ameryce”. 
 
Kampania wyborcza w Stanach Zjednoczonych pełna jest zwrotów akcji, a wynik tamtejszych wyborów prezydenckich bez wątpienia będzie miał wpływ na losy świata. Marta Nowak oraz Miłosz Wiatrowski-Bujacz zbierają najważniejsze informacje, komentarze i analizy na temat kampanii wyborczej w USA i będą się nimi dzielić w każdy piątek w specjalnej odsłonie wideocastu „Co to będzie w Ameryce”. Premiera pierwszego odcinka specjalnego zaplanowana jest na 6 września br. o godzinie 14:00. W środę, 11 września w odcinku “na żywo” Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz skomentują debatę Harris-Trump. W kolejnych wydaniach dużo miejsca zostanie poświęcone amerykańskiemu systemowi wyborczemu. Finałowy odcinek będzie miał premierę 6 listopada, dzień po wyborach w USA.
Poza specjalnymi odcinkami wideopodcastu, w każdy wtorek na łamach Gazeta.pl pojawi się przegląd kampanijnych wydarzeń, czyli cykl „Co to będzie w Ameryce. Wybory w pigułce”, w którym redakcja krótko i w samych konkretach przedstawi najważniejsze tematy związane z wyborami w USA.  Tradycyjnie w każdy czwartek będą także publikowane regularne odcinki „Co to będzie”, poświęcone bieżącym sprawom politycznym i społecznym.
Cały świat patrzy na Stany Zjednoczone. Polska też, i nic dziwnego. W obecnej sytuacji geopolitycznej wynik tych wyborów będzie miał dla nas ogromne znaczenie – mówi Marta Nowak. Ale nie wszyscy są specami od USA, nie każdy ma czas na czytanie sążnistych analiz. Dlatego od teraz tydzień w tydzień, na bieżąco, będziemy serwować słuchaczkom i czytelnikom pigułki wiedzy o tym, co najważniejszego dzieje się w kampanii Harris vs. Trump. A dla osób, które chcą zanurkować w temat głębiej, też szykujemy specjalne materiały. Że tak powiem: don’t worry, we’ve got you covered – tłumaczy Nowak.
Przedwyborczy amerykański cykl medialny pędzi z taką prędkością, że niezwykle trudno w tym zalewie informacji oddzielić ziarno od plew. Nasza propozycja jest prosta – skupiamy się na tym co ważne, opowiadamy o kluczowych trendach oraz pokazujemy, że o wielkiej polityce można rozmawiać jednocześnie merytorycznie i w luźny, pozbawiony zadęcia sposób – dodaje Miłosz Wiatrowski-Bujacz, który nie tylko współprowadzi podcast „Co to będzie”, ale jest także doktorantem na wydziale historii Uniwersytetu Yale.
Wideopodcast „Co to będzie” zadebiutował w lutym 2024 roku. Od tego czas zdążył zdobyć nie tylko wielką popularność wśród słuchaczy, ale także tytuł Debiutu Roku w Raporcie Audio stworzonym przez Media Marketing Polska. Do tej pory na koncie Gazeta.pl na Instagramie wideopodcast odtworzono 7,8 mln razy, a w serwisie Gazeta.pl – 18,3 mln. Wideopodcast dostępny jest również na Spotify, YouTube oraz Apple Podcasts, a także w każdy czwartek o godz. 20:00 na stronie głównej Gazeta.pl.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl