Aktualności

„Co to będzie” – startuje polityczny wideopodcast od Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl startuje z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany w każdy czwartek. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 15 lutego br. 

Sytuacja polityczna w Polsce od miesięcy jest przedmiotem licznych sporów, analiz i dyskusji. Jesteśmy świadkami kryzysu politycznego – niemal każdego dnia pojawiają się nowe doniesienia dotyczące m.in. zmian w systemie sprawiedliwości, mediach państwowych czy spółkach należących do skarbu państwa. W tych zawiłościach coraz trudniej odnaleźć się nawet tym, którzy od lat śledzą polską scenę polityczną. Redakcja Gazeta.pl, chcąc przybliżyć użytkowniczkom i użytkownikom portalu to, co obecnie dzieje się w naszym kraju, stworzyła wideopodcast polityczny „Co to będzie”. 

Nowy format zostanie podzielony na dwie części. Pierwsza będzie stanowiła podsumowanie wydarzeń z minionego tygodnia, a druga – pogłębioną analizę wybranego tematu. Program poprowadzą dziennikarka Gazeta.pl – Marta Nowak oraz politolog Miłosz Wiatrowski-Bujacz, twórca popularnego profilu instagramowego @milosz.miedzy.innymi. 

– Jeśli ktoś już od dawna śledzi życie publiczne – zapraszamy. Jeśli ktoś zainteresował się polityką przy wyborach i lubi sobie czasem włączyć Sejm na YouTubie – zapraszamy tym serdeczniej. Razem z Miłoszem będziemy nie tylko analizować krajową polityczną bieżączkę, ale też mówić o najciekawszych sytuacjach z zagranicy i kwestiach, które budzą emocje, chociaż nie są akurat na rządowej agendzie. W pierwszym odcinku „Co to będzie” zajmiemy się 4-dniowym tygodniem pracy – mówi Marta Nowak, dziennikarka Gazeta.pl i prowadząca program. 

Wideopodcast będzie publikowany w każdy czwartek o godz. 20.00 na Gazeta.pl, YouTube i Spotify. Premiera pierwszego odcinka została zaplanowana na 15 lutego br.  

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w styczniu 2024 r. serwisy grupy Agora odwiedziło 18,8 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 973,9 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Kobieta.Gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl, eDziecko.pl i Kultura.Gazeta.pl.

 

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl