Aktualności

„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” z dwoma srebrami w konkursie Effie Awards 2020

Niezwykła historia o mierzeniu się z katastrofą klimatyczną na polskiej wsi przyszłości zdobyła kolejne prestiżowe nagrody. Audiobook „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” od Storytel otrzymał dwie srebrne statuetki Effie Awards 2020 w kategorii Branded content oraz Kultura i rozrywka. Gazeta.pl jest partnerem medialnym tego projektu.

Effie Awards to jedne z najbardziej prestiżowych nagród branży kreatywnej, które przyznawane są najlepszym kampaniom oraz rozwiązaniom marketingowym marek. Jury konkursu wyróżnia najbardziej efektywne działania tradycyjne i alternatywne, digitalowe i drukowane, płatne i pro bono oraz wysokie wyniki biznesowe. Zwycięskie projekty w konkursie Effie Awards 2020 zostały ogłoszone 16 listopada br. podczas uroczystej gali. Więcej informacji o konkursie.

Słuchowisko „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej, czyli „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia. Temat wziął na warsztat pisarz Cezary Zbierzchowski, autor powieści fantastyczno-naukowych („Holocaust F”, „Distortion”). Audiobook miał swoją premierę w lutym 2020 r. Partnerami projektu są McCann Worldgroup, Spark Foundry i Mastercard, a Gazeta.pl jest jego patronem medialnym.

„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” zostali nagrodzeni już m.in. dwoma srebrami w konkursie Innovation 2020 w kategoriach Innowacyjny Biznes w podkategorii CSR oraz Innowacyjne Media/Inne.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl