Trwa cykl „Polska Moda” – propozycja Avanti24.pl dla czytelników, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej o produktach polskich projektantów i marek. Redakcja serwisu prezentuje historie najciekawszych twórców z branży mody, którzy dzięki niestandardowemu podejściu do biznesu i jakości produktów, zmieniają kształt rodzimego przemysłu modowego.
– Polska branża modowa prężnie się rozwija i zaczyna być zauważana także poza granicami kraju. Z drugiej strony, przez ostatnie lata wokół rodzimego przemysłu modowego narosło wiele mitów. Mamy ambicję, aby poprzez cykl „Polska Moda” obalić przynajmniej część z nich – mówi Natalia Stachacz, redaktorka Avanti24.pl i współautorka cyklu. – To treści, które zainteresują nie tylko pasjonatów mody, ale także osoby poszukujące inspiracji do działania i stworzenia własnego biznesu. W naszych artykułach staramy się przedstawiać historie projektantek i projektantów, którzy mieli oryginalny pomysł i odwagę, żeby go zrealizować.
Avanti24.pl zaprasza do współpracy przy tworzeniu cyklu „Polska Moda” marki, które chciałyby pochwalić się swoją niestandardową historią i wyjątkowymi produktami.
Dotychczas opublikowane zostały cztery artykuły z cyklu: reportaż o marce Zaquad, która ubiera największe gwiazdy polskiego show-biznesu, tekst poświęcony architektkom, które tworzą torebki Mandel i Atomy, czy materiał o marce NAGO produkującej ubrania w duchu „fair trade”. Autorki cyklu odwiedziły również atelier Doroty Goldpoint na warszawskiej Saskiej Kępie.
Autorkami tekstów z cyklu „Polska Moda” są redaktorki Avanti24.pl – Katarzyna Żechowicz i Natalia Stachacz. Nowe materiały publikowane są dwa razy w miesiącu. Wszystkie artykuły są promowane na stronie głównej Gazeta.pl oraz na kanałach Avanti24.pl w mediach społecznościowych.