Aktualności

Avanti24.pl zaprasza do Strefy Avanti Black Week

 

Nadchodzi najgorętszy okres zakupowy w roku, czyli Black Week, któremu tradycyjnie towarzyszą najlepsze okazje i wyprzedaże. W 2021 na zakupowe szaleństwo zaprasza także Avanti24.pl – trzeci największy serwis o modzie i urodzie w Polsce. Wspólnie z topowymi markami z tej branży przygotował on dla swoich czytelników i czytelniczek specjalną akcję, w ramach której nie zabraknie rabatów na produkty z oferty znanych firm, a także wielu inspiracji i porad.

 

Od 26 do 30 listopada br. kolekcje marek zaangażowanych w akcję zostaną zaprezentowane w specjalnie przygotowanej Strefie Avanti Black Week (#Avanti24BlackWeek). Wśród partnerów działań są m.in.: Ombre, Modnakiecka, Taniesportowe, Tous, Cropp, Sinsay, Reserverd, Modivo, eObuwie, Answear, Outhorn, Fiore, Gabriella, Tołpa, 4F, YourShoes, Royal Shop.  Poza rabatami w serwisie publikowane będą również dodatkowe inspiracje i porady związane z modą i urodą.
Promocja Strefy Avanti Black Week obejmie stronę główną Gazeta.pl, stronę główną Avanti24.pl oraz media społecznościowe. Najlepsze oferty i okazje będą także codziennie prezentowane na profilu Avanti24.pl na Facebooku i Instagramie.

– Avanti24.pl to nowa jakość na rynku e-commerce w branży fashion – mówi Krzysztof Beniowski, dyrektor e-commerce w Gazeta.pl. – Naszym celem jest tworzenie przestrzeni, w której użytkownicy, oprócz bogatego asortymentu, znajdą najlepsze inspiracje i porady zgodne z aktualnymi trendami. W Strefie Avanti Black Week wspólnie z naszymi partnerami zachęcimy wszystkich internautów do skorzystania z najkorzystniejszych okazji zakupowych w tym sezonie.

Avanti24.pl to trzeci największy serwis o modzie i urodzie w Polsce, który w październiku 2021 r. odwiedziło ponad 2,2 mln użytkowników (RU). W tym czasie serwis zanotował również blisko 8,9 mln odsłon (według badania Mediapanel). Avanti24.pl stawia na silną część redakcyjną i magazynowy wygląd treści.
 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl