Aktualności

Artur Birnbaum dyrektorem ds. badań i strategii Gazeta.pl

Gazeta.pl stawia na analitykę biznesową w procesie realizacji strategii portalu i zwiększa rolę zespołu zajmującego się analizami i wzrostem w strukturze pionu. Nowe stanowisko dyrektora ds. badań i strategii objął Artur Birnbaum, a kierownikiem działu analiz biznesowych została Ewelina Kościkiewicz.

Od listopada br. dyrektorem ds. badań i strategii będzie Artur Birnbaum. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał zarówno za analizy biznesowe oraz strategiczne Gazeta.pl, jak i za dział wzrostu, mający istotny wkład w realizację strategii zasięgowej portalu.

Artur Birnbaum zaczynał pracę w Agorze na stanowisku analityka rynku w łódzkim oddziale „Gazety Wyborczej”. Od 2011 roku pracuje w Gazeta.pl, gdzie od trzech lat był kierownikiem działu badań i analiz Gazeta.pl, w ramach którego rozwijał analitykę biznesową, data science i badania użytkowników. W swojej działalności badawczej prowadził m.in. polską edycję World Internet Project 2013 (WIP). Reprezentuje Agorę w Polskich Badaniach Internetu (PBI) jako członek stałego zespołu metodologicznego.

Kierownikiem w dziale analiz biznesowych Gazeta.pl została Ewelina Kościkiewicz. Będzie zarządzać utrzymaniem i rozwojem narzędzi pomiarowych Agory, analityką serwisów Gazeta.pl oraz analityką biznesową, w ramach której jej zespół będzie dostarczał całościowych analiz i rekomendacji biznesowych umożliwiających efektywny rozwój portalu – zarówno na poziomie przychodowym, jak i pod względem ruchu.

Ewelina Kościkiewicz zaczynała pracę nad analizami internetowymi od produkcji i rozwoju polskiego badania internetu (Megapanel PBI) w Gemius SA. Odpowiadała za obsługę klientów indywidualnych, przygotowanie i weryfikację wyników badania, a także uczestniczyła w jego projektach rozwojowych. Od 2014 roku jest analitykiem rynku w portalu Gazeta.pl.

Kierownikiem zespołu ds. wzrostu w Gazeta.pl pozostaje Marta Hildebrand, która od lipca br. odpowiada za wzrost zasięgu portalu.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl