Aktualności

Anna Kalita w zespole Weekend.gazeta.pl

1 września 2021 r. Anna Kalita dołączy do zespołu Weekend.gazeta.pl. Już wcześniej publikowała w serwisie jako autorka zewnętrzna, a jej materiały cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem czytelniczek i czytelników. Od września na Weekend.gazeta.pl będzie pojawiać się jeszcze więcej treści premium jej autorstwa – wywiadów i reportaży.

Anna Kalita jest absolwentką politologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Jako dziennikarka współpracowała m.in. z „Gazetą Wyborczą Wrocław”, „Dziennikiem Polska-Europa-Świat”, „Dziennikiem Gazetą Prawną” oraz programem „UWAGA!” TVN. W 2016 r. została nominowana do nagrody Grand Press w kategorii Dziennikarstwo śledcze za materiał „Tu nie ma sprawiedliwości” na temat krzywdy chorych na Alzheimera podopiecznych domu opieki.

1 września br. Anna Kalita dołączy do zespołu Weekend.gazeta.pl jako autorka treści premium. Dziennikarka już wcześniej przeprowadziła dla serwisu wiele wywiadów, które dotarły do szerokiego grona czytelników. W swoich materiałach poruszała ważne problemy społeczne, a za teksty stworzone dla Weekend.gazeta.pl była nominowana do nagrody „Newsweeka” im. Teresy Torańskiej.

– Podziwiam to, z jakim szacunkiem Anna Kalita podchodzi do każdego ze swoich rozmówców – mówi Anna Budyńska, redaktorka naczelna Weekend.gazeta.pl. – Jej wrażliwość i świetny warsztat dziennikarski są w dzisiejszych czasach wyjątkowe. Jak nikt inny potrafi pisać o nas – o naszych lękach, traumach i radościach, i to mocno rezonuje wśród czytelników. Po każdym jej tekście dostajemy wiadomości od osób, które przeżyły te same lub podobne historie, które również chcą się podzielić swoimi doświadczeniami – dodaje Budyńska.

Weekend.gazeta.pl to nowoczesny i atrakcyjny wizualnie serwis premium, w którym publikowane są między innymi reportaże, pogłębione wywiady i rozbudowane sylwetki, a artykuły ilustrowane są wielkoformatowymi zdjęciami. Magazyn Weekend.gazeta.pl łączy najwyższą dziennikarską jakość z najlepszymi wynikami zasięgowymi w swojej kategorii. Serwis, obchodzący w tym roku siedmiolecie, został liderem wśród magazynów online z 2,5 mln RU. Dodatkowo, przyciąga uwagę czytelników ponad trzy razy dłużej niż kolejny tytuł w rankingu, czyli średnio przez ponad 12 minut*.

* Źródło: Mediapanel/Gemius VII 2021, wskaźnik ATS średni czas spędzony na wybranym węźle przez wszystkie osoby odwiedzające ten węzeł z danej grupy celowej.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl