Aktualności

Plotek.pl z nową stroną główną, autorskimi treściami oraz aplikacją Plotek.pl Buzz

Nowe logo oraz nowoczesny i elegancki layout to zmiany, które dla swoich użytkowników przygotował zespół serwisu Plotek.pl. Nowością jest też aplikacja Plotek.pl Buzz na Androida ze streamem społecznościowym zawierającym wpisy największych gwiazd show biznesu z Facebooka i Instagrama. 

plotek_logo
Plotek.pl w nowej odsłonie został podzielony na atrakcyjne wizualnie obszary tematyczne. Użytkownicy znajdą w nim znacznie więcej wywiadów oraz autorskich artykułów, które są eksponowane na stronie głównej. W serwisie nie zabraknie również najnowszych wiadomości ze świata show biznesu, a także rozbudowanej sekcji z materiałami wideo, na które stawia redakcja.

Zmieniając Plotek.pl, chcieliśmy stworzyć jeszcze więcej powierzchni do prezentacji treści. Tym bardziej, że nasi czytelnicy chcą, by serwis był przede wszystkim newsowy i „do poczytania” – wyjaśnia Karol Chmielewski, szef Plotek.pl. – W ciągu ostatniego roku zmieniliśmy się kontentowo, teraz chcemy, żeby te zmiany były również zauważalne wizualnie – wyjaśnia Karol Chmielewski.

Plotek.pl Buzz_screen

Równolegle z premierą serwisu rusza nowa aplikacja Plotek.pl Buzz na urządzenia z systemem Android. Pojawiła się w niej: nowa funkcja – personalizowany stream społecznościowy, dzięki której Plotek.pl Buzz to newsy od redakcji oraz wpisy największych gwiazd z Facebooka i Instagrama w jednym miejscu. Kuba Wojewódzki komentuje, Kim wrzuca zdjęcia z Kanye, Doda dodaje fotki, a wszystko to szybko trafia do aplikacji.

Plotek.pl od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych serwisów poświęconych show biznesowi. Teraz udało nam się stworzyć wyjątkową aplikację z treściami rozrywkowymi. Postawiliśmy w niej na feed z newsami i zdjęciami. Dodatkowo dajemy możliwość obserwowania profili popularnych gwiazd – agregujemy wpisy i zdjęcia z Facebooka oraz Instagrama. Wierzymy, że to rozwiązanie spodoba się naszym użytkownikom – dodaje Chmielewski.

Plotek.pl to 1,4 mln użytkowników miesięcznie (RU), którzy wykonują 66 mln odsłon. Każdy z nich średnio spędza w serwisie ponad 23 minuty*.

 

*źródło: Megapanel PBI/ Gemius, grudzień 2014

 

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl