Aktualności

Artur Grochowski dyrektorem sprzedaży Sport.pl

Artur Grochowski został dyrektorem sprzedaży Sport.pl. W ramach biura reklamy Gazeta.pl odpowiada za rozwój oferty reklamowej związanej ze sportem i rekreacją. Grochowski wraca do Agory po dwuletniej przerwie.

Artur_Grochowski_Sport.plArtur Grochowski, jako dyrektor sprzedaży Sport.pl, odpowiada za powołanie nowego zespołu, który będzie zajmował się przygotowaniem oraz sprzedażą ofert reklamowych dedykowanym produktom z grupy Sport.pl – od serwisu poprzez aplikacje mobilne aż po serwisy tematyczne, takie jak PolskaBiega.pl czy Fitness.Sport.pl. Jest to odpowiedź na wzrastające zainteresowanie rynku ofertami sportowymi i rekreacyjnymi.

Artur Grochowski przez kilkanaście lat związany był z Agorą, gdzie był m.in. szefem sprzedaży lokalnej Gazeta.pl. W latach 2006-2013 jako dyrektor wydawniczy serwisu Sport.pl odpowiadał za biznes i promocję serwisu. W 2013 roku był dyrektorem obsługi klienta w agencji Komunikacja Plus. Następnie przez rok pracował w firmie Content Media, gdzie kierował projektem think:sport – dedykowanym dla rozwiązań z obszaru marketingu sportowego.

Sport.pl to największy serwis sportowy w Polsce, a także jego wersja mobilna oraz bijąca rekordy popularności aplikacja Sport.pl LIVE. Sport.pl zapewnia użytkownikom dostęp do najważniejszych i najświeższych wiadomości dotyczących wydarzeń sportowych oraz materiałów multimedialnych, wyników sportowych, a także komentarzy i relacji na żywo. Aplikacja Sport.pl LIVE jest najpopularniejszą aplikacją sportową w kraju – zanotowała ponad 700 tys. pobrań na urządzenia z systemem operacyjnym Android, blisko 85 tys. na Windows Phone oraz 60 tys. na iOS. W ramach Sport.pl działają również serwisy tematyczne – m.in. PolskaBiega.pl, Fitness.Sport.pl oraz Junior.Sport.pl.

 

Magdalena Zmorzyńska, magdalena.zmorzynska@agora.pl

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl