Aktualności

„To nie takie proste” – nowy program od Gazeta.pl

Już we wtorek, 26 listopada br. na Gazeta.pl zadebiutuje wideopodcast „To nie takie proste” prowadzony przez Grzegorza Sroczyńskiego. Jego gośćmi będą publicyści, aktywiści, pisarze, politycy czy historycy. Format będzie można oglądać na stronie głównej Gazeta.pl oraz na profilu Gazeta.pl na YouTube i słuchać na najlepszych platformach podcastowych. 
Grzegorz Sroczyński słynie z niezwykle szczerych, często kontrowersyjnych rozmów, obok których nie można przejść obojętnie. W programie „To nie takie proste” wraz ze swoimi rozmówcami będzie prezentował odmienne punkty widzenia w niezwykle angażujący sposób. Dzięki zapraszaniu ekspertów i ekspertek z różnych dziedzin nowy program Gazeta.pl przybliży kontekst wielu ważnych wydarzeń z różnych perspektyw.
„Wywiady Sroczyńskiego” w Gazeta.pl od lat wywołują emocje – mówi Dariusz Facoń, redaktor naczelny Wiadomości w Gazeta.pl. – Z rozmówcami Grzegorza Sroczyńskiego można się zgadzać, można bardzo się nie zgadzać, ale na pewno nie da się przejść obok tego, co mówią obojętnie. Nie warto też robić wywiadów, jeżeli zna się odpowiedź, albo od początku zakłada, że twój rozmówca nie ma racji. A tak, niestety, coraz częściej wyglądają rozmowy w polskich mediach. Jestem wyjątkowo spokojny, że takich rzeczy nie będzie w programie „To nie takie proste”.
Wiemy z naszej ankiety „Co cię wkurza w portalach”, że czytelnicy i czytelniczki zarzucają mediom koncentrowanie się na newsach bez większego znaczenia. Tymczasem dziś jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy poznać kontekst wydarzeń. Program Grzegorza Sroczyńskiego odpowiada na tę potrzebę – mówi Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl.
Program „To nie takie proste” to kolejny format Gazeta.pl, który będzie prezentował otaczający nas świat w nieoczywisty sposób. W tym roku zadebiutował m.in. wideopodcast „Co to będzie”, który od lutego zdążył zdobyć nie tylko wielką popularność wśród słuchaczy i słuchaczek, ale także wyróżnienie Debiut Roku w Raporcie Audio stworzonym przez „Media Marketing Polska”. Do tej pory program został odtworzony 37 mln razy (dane własne wydawcy za luty-listopad 2024).
Gazeta.pl (Grupa Agora) jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w październiku 2024 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 12,6 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 379,1 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Sport.pl, Next.Gazeta.pl, G.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Moto.pl, Haps.pl, Plotek.pl i Kobieta.Gazeta.pl.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl