Aktualności

Serwisy marketplace Gazeta.pl z nową ofertą na Black Week

Gazeta.pl również w tym roku dołącza do akcji z okazji Black Week. W czasie tego gorącego okresu zakupowego użytkowniczki i użytkownicy serwisów marketplace Avanti24.pl i Czterykaty.pl będą mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów, przygotowanych przez najlepsze marki z branż mody, urody i urządzania wnętrz. 
 
Avanti24.pl i Czterykaty.pl to wyjątkowe przestrzenie na rynku e-commerce, w których oprócz bogatego asortymentu można znaleźć liczne inspiracje i porady dotyczące mody, urody oraz urządzania wnętrz. Z okazji Black Week, od 25 listopada do 2 grudnia, już po raz kolejny w obu serwisach pojawi się dedykowana strefa zakupowa, w której zostaną zaprezentowane kolekcje zaangażowanych w akcję marek, w tym w formie materiałów wideo z propozycjami stylizacji przygotowywanymi przez stylistki Avanti24.pl.
– Świętowanie Black Week w Avanti24 i Czterykaty.pl to już tradycja. Jak co roku, nasz zespół przygotowuje dla czytelniczek i czytelników specjalną strefę zakupową, dzięki której nie będą musieli błądzić w gąszczu internetowych promocji. Nasze stylistki wyselekcjonują najciekawsze ubrania i dodatki oraz rzeczy do domu w atrakcyjnych cenach. Co więcej, w inspirujących artykułach zaproponują, z czym je łączyć, by tworzyć ciekawe aranżacje modowe i wnętrzarskie. W tym roku zaskoczymy klientów niezwykle ciekawą ofertą marek, które dołączyły do naszej akcji – mówi Katarzyna Żechowicz-Wygryz, Head of Content Hub.
Specjalna strefa Black Week będzie promowana na stronie głównej Gazeta.pl, stronach głównych Avanti24.pl i Czterykaty.pl oraz w mediach społecznościowych: na Instagramie i Facebooku.
Marketplace Avanti24.pl oraz Czterykaty.pl przyciągają zarówno użytkowników, jak i klientów. Wszystko dzięki doskonałemu połączeniu intuicyjnych zakupów, jakościowych treści oraz efektywnych kampanii sprzedażowych i atrakcyjnych przestrzeni reklamowych do zaprezentowania produktów czy usług.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl