Aktualności

„To jest Sport.pl” – już 8 listopada premiera nowego programu sportowego na Gazeta.pl

„To jest Sport.pl” to nowy, dynamiczny format tworzony przez redakcję serwisu Sport.pl należącego do Gazeta.pl. Jego stałymi ekspertami zostali dziennikarz sportowy Piotr Żelazny i były piłkarz m.in. Legii Warszawa oraz były reprezentant Polski Jakub Kosecki. W każdym odcinku będą towarzyszyć im redaktorzy Sport.pl, z którymi będą dyskutować o najgorętszych tematach sportowych z Polski i ze świata. Premiera pierwszego odcinka została zaplanowana na piątek, 8 listopada br. 
„To jest Sport.pl” będzie emitowany w każdy piątek o godz. 20:00 na stronie głównej Gazeta.pl, na Sport.pl oraz na profilu Sport.pl na YouTube, a także w formie audio na platformie Spotify. Program nie będzie typowym przeglądem sportowych newsów – widzowie mogą liczyć na niesztampowe komentarze oraz pogłębione analizy, czasem zahaczające o tematy społeczne i polityczne, które wpływają na świat sportu. W każdym odcinku znajdą się także dynamiczne segmenty, takie jak losowanie tematów, rankingi, a czasem nawet felietony.
Chcemy, żeby nasi widzowie oglądając „To jest Sport.pl”, poczuli się jak w gronie dobrych znajomych. Skracając dystans, zapraszamy ich do naszego świata, w którym znajdą nietuzinkowych ekspertów, dobrą zabawę i ciekawe spojrzenie na codzienne wydarzenia sportowe. Wszystko to zagwarantują redaktorzy Sport.pl oraz bezkompromisowy Piotr Żelazny i niegryzący się w język Jakub Kosecki – mówi Tomasz Pazdyk, wydawca „To jest Sport.pl”.
Gospodarzami programu będą wymiennie redaktorzy Sport.pl: Dominik Wardzichowski, Kacper Sosnowski, Konrad Ferszter, Piotr Wesołowicz lub Dawid Szymczak, a stałymi ekspertami programu zostali znany dziennikarz sportowy Piotr Żelazny i były reprezentant Polski w piłkę nożną Jakub Kosecki. Tak doświadczone komentatorskie grono to gwarancja szczerych, często dosadnych komentarzy, które z pewnością zaangażują fanów sportu. Producentką programu jest Nina Cieślińska.
W programie „To jest Sport.pl” chcemy odejść od tradycyjnego pomeczowego studia, dziennikarzy w garniturach i skomplikowanych analiz. Najważniejsze będą emocje, a także kulisy wielkich wydarzeń sportowych, które w dzisiejszym świecie są coraz ważniejsze i pozwalają kibicom zajrzeć tam, gdzie na co dzień nie mają wstępu – mówi Dominik Wardzichowski, redaktor Sport.pl.
Format nowego programu sportowego wpisuje się w strategię contentową Gazeta.pl, oferując odbiorcom i odbiorczyniom podobne podejście do analizy i komentowania rzeczywistości jak popularny cykl Gazeta.pl „Co to będzie”. To także kolejna – po serwisie Magazyn Sport.pl – propozycja z pogłębionymi, autorskimi treściami, stworzona z myślą o fanach sportu.
Sport.pl (Gazeta.pl, Grupa Agora) to jeden z największych serwisów sportowych w Polsce, także dzięki bijącym rekordy aplikacjom Sport.pl LIVE i Football LIVE. Redakcja codziennie dostarcza użytkownikom najświeższych informacji sportowych z kraju i ze świata z różnych dyscyplin sportowych. Atrakcyjna forma prezentowania informacji w serwisie (multimedia, relacje na żywo) przyciągnęła w październiku 2024 r. 5,7 mln użytkowników (RU), którzy wykonali ponad 67,4 mln odsłon (wg badania Mediapanel PBI).

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl