Aktualności

Gazeta.pl realizuje innowacyjny projekt edukacyjny o 20-leciu Polski w Unii Europejskiej

Gazeta.pl dołączyła do inicjatywy partnerskiej, której celem jest edukacja i informowanie społeczeństwa o działaniach rozwojowych wspieranych przez Unię Europejską. W ramach tego projektu portal otrzymał dofinansowanie z Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizuje autorski program „UNIA STORIES – 20 lat Polski w Unii Europejskiej. Ludzie, szanse, perspektywy”.  

 Nazwa zadania:  

„UNIA STORIES – 20 lat Polski w Unii Europejskiej. Ludzie, szanse, perspektywy”  

Informacja o finansowaniu:   

Projekt jest finansowany z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie. Projekt jest częścią zadania „Akcja partnerska na portalach internetowych: informacja i edukacja w zakresie działań rozwojowych (realizowanych przy wsparciu UE)”.  

  

Wartość finansowania:  

531 045,86 zł  

Całkowita wartość zadania:  

594 155,90 zł 

Data podpisania umowy:  

30.09.2024 r.  

Termin realizacji zadania:  

15.12.2024 r.  

Krótki opis zadania:  

Celem projektu jest edukacja społeczeństwa o korzyściach z członkostwa Polski w UE oraz prezentacja osobistych historii Polaków, dla których akcesja miała znaczenie. W ramach projektu opublikowanych zostanie 62 artykuły oraz materiały dedykowane mediom społecznościowym, w tym quizy i infografiki, by zaangażować młodych ludzi w dyskusję o roli Polski w UE.   

  

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl