W tegorocznej edycji badania Top Marka Gazeta.pl po raz kolejny znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych. O Gazeta.pl pisano m.in. w kontekście unikatowego na polskim rynku pozbawionego reklam serwisu Jeden News Dziennie oraz najpopularniejszego serwisu w języku ukraińskim Ukrayina.pl. W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek portal uplasował się na 5. pozycji, poprawiając swój zeszłoroczny wynik aż o 11 miejsc.
Top Marka 2023 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby 16. edycji raportu zgromadzono w sumie aż 46,6 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych). Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 mln publikacji internetowych oraz 28,3 mln postów z Facebooka, Instagrama, X i You Tube’a.
Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz PSMM Monitoring & More, realizowanym od 2007 r.
Więcej informacji – w najnowszym numerze „Press”, na Press.pl oraz na stronie Topmarka.eu.