Aktualności

Rozpoczyna się szósta edycja plebiscytu „The Best of Moto”

Ruszyła szósta edycja plebiscytu „The Best of Moto”, w którym zwycięzców wskazują nie tylko eksperci w dziedzinie motoryzacji, ale także internauci. Głosowanie w kilkunastu kategoriach trwa od 20 września do 14 listopada br., a laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada br.  

Sytuacja na rynku motoryzacyjnym od dłuższego czasu nie należy do najłatwiejszych. Załamanie popytu spowodowane pandemią, problemy z produkcją samochodów wynikające z niestabilnej sytuacji międzynarodowej, a następnie niepewność związana z szalejącą inflacją – to czynniki, które odbiły się zarówno na planach marek motoryzacyjnych, jak i zachowaniach konsumentów.  

Serwis Moto.pl z każdym kolejnym rokiem poszerza swoje horyzonty, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom czytelników – mówi Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl odpowiedzialny m.in. za serwis Moto.pl. – Jesteśmy na bieżąco z trendami w branży motoryzacyjnej i nowymi technologiami oraz entuzjastycznie spoglądamy w przyszłość, ale skupiamy się także na tym, czym tu i teraz żyją nasi czytelnicy. A są nimi nie tylko miłośnicy motoryzacji, ale przede wszystkim użytkownicy pojazdów – dodaje. 

Redakcja Moto.pl od lat śledzi zmiany zachodzące w branży motoryzacyjnej, a odbiciem wszystkich pojawiających się na tym rynku trendów jest plebiscyt „The Best of Moto”. W konkursie, który na stałe wpisał się w kalendarz najważniejszych wydarzeń w polskiej branży motoryzacyjnej, nagrodę główną przyznaje jury złożone nie tylko z dziennikarzy serwisu Moto.pl, ale także z przedstawicieli innych mediów, specjalizujących się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci. W tym roku w plebiscycie pojawiły się nowe kategorie – „Samochód dostawczy”, „Skutery i motocykle” oraz „Motocykle”. To oznacza, że internauci będą mogli oddawać swoje głosy w aż 14 kategoriach specjalnych. Obok nich w plebiscycie znajdują się 4 kategorie eksperckie, w których głosują jurorzy, a także kategoria główna, w której wyłoniony zostanie samochód roku.  

Kategoria główna, kilkanaście specjalnych i cztery eksperckie. Już niedługo internauci i jurorzy wybiorą samochody roku. Wraca „The Best of Moto” w szóstej odsłonie. Dla mnie wyjątkowej, ponieważ pierwszej w roli przewodniczącego jury. Nie zmienia się jednak najważniejsze – znowu chcemy podnieść poprzeczkę i zrobić najlepszy plebiscyt motoryzacyjny w Polsce. W tym roku przygotowaliśmy kilka nowości, w tym nowe kategorie dla jednośladów oraz samochodów dostawczych. Mocniej stawiamy także na gadżety – mówi Filip Trusz, redaktor naczelny Moto.pl. 

Głosowanie w tegorocznej edycji plebiscytu trwa od 20 września do 14 listopada br. a zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada br. Głosować można na stronie Moto.pl – tutaj.  

Wszystkie informacje na temat „The Best of Moto” można znaleźć na stronie Moto.pl/thebestofmoto. 6. edycja plebiscytu będzie promowana w radiu (radiostacje Grupy Eurozet), w kinach sieci Helios, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w internecie, m.in. w serwisach Gazeta.pl i na profilach portalu w mediach społecznościowych.

Moto.pl to jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, należący do portalu Gazeta.pl. Artykuły i autorskie opinie publikowane w serwisie łączą tematykę motoryzacji, biznesu i eko-trendów.   

*** 

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w sierpniu 2023 r. serwisy grupy Agora odwiedziło 18,9 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 827,2 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Kobieta.Gazeta.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, eDziecko.pl, Podroze.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl i Kultura.Gazeta.pl.   

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl