Aktualności

Szefową działu Nowe Trendy w Gazeta.pl została Agata Kalińska – redaktorka, która wcześniej zajmowała się wydawaniem strony głównej portalu

Dział Nowych Trendów zajmuje się tworzeniem kreatywnych treści niestandardowych, eksperymentowaniem z formami dziennikarskimi oraz nowatorskim podejściem twórców treści (content creators) do aktualnych wydarzeń. Materiały tworzone przez autorów z działu Nowych Trendów są publikowane w różnych serwisach z portfolio Gazeta.pl, a także m.in. na profilach redakcji w mediach społecznościowych. Dotychczas zespół ten stworzył m.in. komiks reporterski o życiu kurczaków na fermach (na Next.Gazeta.pl), relację z kursu jasnowidzenia Krzysztofa Jackowskiego (Kobieta.Gazeta.pl), kwestionariusze wyborcze (Weekend.Gazeta.pl), raport z lektury książki o lotach prezydenta Andrzeja Dudy (Weekend.Gazeta.pl) czy recenzję koncertu z miejsca, z którego nie widać sceny (Kultura.Gazeta.pl).

Zespół Nowych Trendów pod kierownictwem Agaty Kalińskiej tworzą: Dominik Szczepański, ekoreporter śledczy, Marta Nowak, publicystka zajmująca się m.in. tematami politycznymi, Justyna Bryczkowska, dziennikarka publikująca na tematy związane z kulturą, Grzegorz Wysocki, publicysta Gazeta.pl piszący o tematach politycznych, specjalizujący się m.in. w wywiadach i kwestionariuszach oraz Magda Karpińska zajmująca się projektami niestandardowymi.

Agata Kalińska jest związana z Agorą od początku 2021 r. – od tego czasu pracowała jako wydawczyni strony główniej Gazeta.pl. Wcześniej przez pięć lat pracowała w redakcjach ekonomicznych Wirtualnej Polski, najpierw jako dziennikarka, a następnie także jako wydawczyni Money.pl i WP Finanse. Przez sześć lat była reporterką w dziale gospodarczym Polskiej Agencji Prasowej, a pierwsze kroki zawodowe stawiała w redakcji „Pulsu Biznesu”.

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl