Aktualności

Kasia Gandor i ORB News w „ramówce wyborczej” Gazeta.pl

związku z oficjalnym rozpoczęciem kampaniwyborczej, zespół Gazeta.pl przygotował dla swoich czytelniczek i czytelników ramówkę wyborczą. W jej ramach redakcja zaprasza do śledzenia zarówno istniejących już formatów portalu, jak i tych zupełnie nowychprzygotowanych we współpracy z internetowymi twórcami – Kasią Gandor i ORB News. Wszystkie materiały portalu na temat wyborów parlamentarnych 2023 można znaleźć w serwisie Wybory.Gazeta.pl.

W tegorocznej deklaracji redakcyjnej dziennikarki i dziennikarze Gazeta.pl zapowiedzieli obiektywne informowanie o przebiegu kampanii wyborczej tak, aby umożliwić swoim czytelniczkom i czytelnikom podjęcie decyzji przy urnie w oparciu o fakty. – Partią Gazeta.pl jest Partia Czytelniczek i Czytelników i to jest nasz elektorat”. Naszym głównym zadaniem jest zapewnić czytelnikom jak najwięcej rzetelnych informacji, komentarzy czy analiz, ale przy urnach zdecydują sami. Mam nadzieję, że nasza ramówka pomoże im w tym kluczowym dla każdego demokratycznego społeczeństwa czasie – mówi Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl 

W najbliższych tygodniach na łamach Gazeta.pl oraz na profilach portalu w mediach społecznościowych pojawią się materiały wideo przygotowane we współpracy ze znanymi internetowymi twórcami, specjalizującymi się w treściach edukacyjnych oraz tematach społeczno-politycznych. 

Materiały wideo na podstawie wyników badania Prawdziwe problemy Polaków przygotuje dla Gazeta.pl Kasia GandorTo popularyzatorka wiedzy, vlogerka i ekspertka w dziedzinie biotechnologii, która w swojej twórczości koncentruje się na wszystkim, co jest związane ze środowiskiem, technologią, zdrowiem, zrównoważonym rozwojem oraz punktami styku między nauką a społeczeństwem. Była wielokrotnie nagradzana za swoje treści, m.in nagrodą Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiegostatuetkami Grand Video Awards i Influencers Live Awards. Rozmowę z twórczynią można przeczytać na Gazeta.pl – tutaj. 

Przed wyborami na Gazeta.pl publikowane będą również materiały wideo przygotowane przez twórców ORB News, którzy na kanałach na platformie YouTube i TikTok w przystępny i zabawny sposób komentują zjawiska społeczne i polityczne. 

Przed wyborami Gazeta.pl zaprasza także do śledzenia swoich stałych formatów redakcyjnych, które poruszają tematy związane z polityką i trwającą kampaniąnajświeższych informacji z politycznego świata od Jacka Gądkafelietonów i wywiadów Grzegorza Sroczyńskiegokwestionariuszy Grzegorza Wysockiegoanaliz sondaży Marcina Kozłowskiegosond ulicznych Klaudii Kolasy i Bartłomieja Marcinkowskiegocyklu „Gospodarczy TGV Mikołaja Fidzińskiego oraz Porannej Rozmowy Gazeta.pl” prowadzonej przez Karolinę Hytrek-Prosiecką i Jacka Gądka. 

 

Wszystkie materiały na temat wyborów parlamentarnych 2023 można znaleźć w serwisie Wybory.Gazeta.pl. 

Zgodnie z obietnicą złożoną czytelniczkom i czytelnikom, redakcja portalu nie zrezygnuje też z głośnych akcji specjalnych, które wyróżniają Gazeta.pl na tle konkurencji. Swoje działania będzie koncentrować wokół tematów, które najbardziej wybrzmiały w zleconym przez Gazeta.pl badaniu Prawdziwe problemy Polaków”, takich jak zdrowie psychiczne, mieszkalnictwo, edukacja, inflacja i bezpieczeństwo kraju.  

*** Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w lipcu 2023 r. serwisy grupy Agora odwiedziło 19,4 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 883,5 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Kobieta.Gazeta.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, eDziecko.pl, Podroze.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl i Kultura.Gazeta.pl.  

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl