Aktualności

Ewa Walas i Natalia Kurczak awansują w dziale Lifestyle Gazeta.pl

Fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Wyborcza.pl

Od 1 października br. Ewa Walas jest redaktorką naczelną działu Lifestyle Gazeta.pl, a Natalia Kurczak, która do tej pory nadzorowała pracę serwisów Kobieta.Gazeta.pl i Podroze.Gazeta.pl, odpowiada także za redakcję Zdrowie.Gazeta.pl.

Objęcie nowych stanowisk przez Ewę Walas i Natalię Kurczak to kolejne zmiany w dziale Lifestyle i rozrywka Gazeta.pl, którym od początku września br. kieruje Magdalena Wojtkiewicz.

Serwisy lifestyle’owe dostarczają użytkownikom Gazeta.pl nie tylko lżejszych treści, które mogą być dla nich odskocznią od codziennych spraw dotyczących polityki czy gospodarki, ale także mnóstwo informacji praktycznych, związanych z urodą, zdrowiem czy podróżami. Ewa Walas i Natalia Kurczak to specjalistki od takich właśnie angażujących czytelniczki i czytelników tematów. Jestem przekonana, że zadbają o jeszcze większą liczbę jakościowych publikacji i akcji specjalnych w tym obszarze – mówi Magdalena Wojtkiewicz, szefowa redakcji serwisów lifestyle’owych i rozrywkowych Gazeta.pl.

Ewa Walas została redaktorką naczelną działu Lifestyle Gazeta.pl. Jej głównym zadaniem będzie kierowanie wszystkimi redakcjami serwisów z tego obszaru. Ewa Walas od 2021 r. pełniła rolę dziennikarki i wydawczyni serwisów lifestyle’owych w Gazeta.pl. Zajmowała się głównie tematami społecznymi – trudną sytuacją rodziców dzieci z niepełnosprawnościami, kryzysem w oświacie czy konsekwencjami zaostrzenia przepisów aborcyjnych. Z mediami związana jest od niemal dekady – wcześniej pracowała m.in. w Wirtualnej Polsce i „Dzienniku Bałtyckim”.

Natalia Kurczak do tej pory rozwijała serwisy Kobieta.Gazeta.pl i Podroze.Gazeta.pl. Od października br. odpowiada dodatkowo za treści publikowane w serwisie Zdrowie.Gazeta.pl. Do jej zadań należy również współpraca z działem sprzedaży, m.in. przy tworzeniu plebiscytu The Best of New Beauty. Natalia Kurczak pracuje w Agorze od 2017 r. Początkowo zajmowała się rozwojem serwisu Myfitness.pl, w którym odpowiadała za zasięg w mediach społecznościowych, treści e-commerce oraz realizację projektów marketingowych. Od 2019 r. jest kierowniczką redakcji Kobieta.Gazeta.pl, w której odpowiada za zasięg oraz akcje specjalne.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl