Po dużym sukcesie ubiegłorocznej edycji Kobieta.Gazeta.pl ogłasza drugą odsłonę plebiscytu The Best of New Beauty. Właśnie rozpoczął się proces przyjmowania zgłoszeń w 12 kategoriach, w których wyłonieni zostaną urodowi ulubieńcy czytelniczek serwisu. Zwieńczeniem plebiscytu będzie uroczysta gala zaplanowana na 22 listopada br.
The Best of New Beauty to wyjątkowy plebiscyt, w którym czytelniczki Kobieta.Gazeta.pl, jednego z najpopularniejszych polskich serwisów skierowanych do kobiet, wybiorą swoje ulubione produkty i usługi z branży beauty. Internautki wskażą zwycięzców w aż 12 kategoriach – zarówno tych znanych z poprzedniej edycji, jak „Najlepsza polska marka” czy „Hit home beauty” oraz zupełnie nowych, jak „Kosmetyki dla mam i dzieci”. Udział w plebiscycie to potwierdzenie, że wybrana marka to brand przyszłości, który ma ambicję zmieniać świat na lepszy.
Właśnie rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji The Best of New Beauty, które potrwa do 11 września br. Wszystkie informacje na temat sposobu zgłaszania produktów i usług można znaleźć na stronie Kobieta.Gazeta.pl – tutaj. Głosowanie na urodowych ulubieńców rozpocznie się 3 października br. i potrwa do 1 listopada br. Zwieńczeniem plebiscytu będzie uroczysta gala zaplanowana na 22 listopada br.
– Pierwsza edycja plebiscytu The Best of New Beauty okazała się strzałem w dziesiątkę. Otrzymaliśmy zgłoszenia od ogromnej liczby marek z szeroko pojętej branży beauty oraz influencerów zajmujących się urodą. Wybór nominowanych nie był łatwy, ale – jak się okazało – bardzo trafiony, bo plebiscyt mocno zaangażował zarówno firmy, jak i internautów. Czytelniczki Kobieta.Gazeta.pl oddały ponad 10 tys. głosów na swoich ulubieńców, a marki wykorzystały nominacje oraz nagrody w swojej komunikacji. Nie możemy doczekać się tegorocznej edycji i czekamy na zgłoszenia – mówi Małgorzata Kubalska, ekspert sprzedaży rozwiązań content marketingu w Gazeta.pl.
W 2021 roku w plebiscycie The Best of New Beauty wręczono nagrody w 15 kategoriach. Czytelniczki Kobieta.Gazeta.pl przez miesiąc głosowały na swoich urodowych ulubieńców. Marki doceniono m.in. za innowację, rozwój czy holistyczne podejście do urody. Rozdanie nagród nastąpiło 21 października podczas uroczystej gali finałowej pierwszej edycji The Best of New Beauty, która z uwagi na pandemię odbyła się w formule online. To jednak nie przeszkodziło w rozmowie z laureatami – byli nimi m.in. Anna Lewandowska, której brand Phlov by Anna Lewandowska zwyciężył w kategorii „Najlepsza polska marka”, a także założyciele i przedstawiciele takich marek, jak Ziaja, Miya, Anwen czy Basic Lab.
Wszystkie informacje na temat plebiscytu The Best of New Beauty są dostępne na stronie Kobieta.Gazeta.pl/thebestofnewbeauty.
Kobieta.Gazeta.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów lifestyle’owych skierowanych do kobiet. Można w nim znaleźć porady dotyczące mody i urody, informacje o najnowszych trendach zakupowych oraz treningowych, a także artykuły poświęcone związkom, karierze czy wychowywaniu dzieci. W maju 2022 r. serwis odwiedziło 7,6 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 36,7 mln odsłon, co uplasowało Kobieta.Gazeta.pl na drugim miejscu w kategorii serwisów kobiecych w badaniu Mediapanel.
***
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w maju 2022 r. serwisy Grupy Agora odwiedziło 17,8 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 582,4 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Kobieta.Gazeta.pl, Plotek.pl, eDziecko.pl, Sport.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Moto.pl i Next.Gazeta.pl.