W styczniu 2022 r. nastąpiły zmiany w zespole serwisu show-biznesowego Plotek.pl. Magdalena Walma została zastępczynią redaktor naczelnej, a obowiązki szefowej newsroomu przejęła Karolina Bodura.
Magdalena Walma jako wicenaczelna Plotek.pl będzie m.in. dbać o rozwój serwisu poprzez działania związane ze sprzedażą i poszerzaniem zasięgu. Jednocześnie nadal będzie pracować z dziennikarzami Plotek.pl nad publikowanymi treściami.
– Dzięki serwisowi Plotek.pl chciałabym odczarować przekonanie, że czytanie lekkich treści o gwiazdach i celebrytach jest wstydliwe. Lekkość nie oznacza braku jakości – nawet gdy bohaterowie naszych tekstów popełniają gafy czy błędy, można o nich napisać bez hejtu i pokazać szerszą perspektywę – mówi Magdalena Walma.
Z kolei Karolina Bodura, która przez ostatnie dwa lata była wydawczynią serwisu i zajmowała się też jego obecnością w mediach społecznościowych, została szefową newsroomu Plotek.pl. W nowej roli będzie współodpowiadać za realizację celów zasięgowych serwisu i akcji specjalnych, a także organizację pracy wydawców i redaktorów.
– Fakt, że Magdalena Walma i Karolina Bodura wywodzą sięz zespołu Plotek.pl, sprawia, że obie doskonale znają serwis. To doświadczone redaktorki, które wiele razy miały okazję zaprezentować swoje umiejętności czy pomysły. To m.in. dzięki ich pracy i zaangażowaniu Plotek.pl w ostatnich miesiącach notował doskonałe wyniki i jest obecnie jednym z największych serwisów show-biznesowych w Polsce. Jestem pewna, że z ich pomocą Plotek.pl będzie miał nie tylko coraz większe zasięgi, ale i coraz więcej wartościowych treści – komentuje zmianę Justyna Michalska, redaktor naczelna serwisu Plotek.pl.
Magdalena Walma jest związana z serwisami rozrywkowymi Gazeta.pl od 2014 r., a od 2018 r. pracuje w redakcji Plotek.pl – była m.in. redaktorką, wydawczynią i specjalistką redakcyjną ds. SEO. Na początku pracy w mediach działała jako niezależna autorka. Studiowała socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.
Karolina Bodura współpracuje z redakcją Plotek.pl od 2019 r. Do tej pory była wydawczynią serwisu i prowadziła działania redakcji w mediach społecznościowych, w tym zwłaszcza na Facebooku. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych na stanowisku social media manager. Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie SWPS.
W redakcji zostało też utworzone stanowisko koordynatora ds. wideo. Objął je Robert Głowacki. Będzie odpowiadał m.in. za tworzenie nowych formatów wideo i rozwój kontentu dedykowanego platformom typu Tik-Tok czy YouTube.