Sport.pl, należący do grupy Gazeta.pl, po raz kolejny podkreśla rolę esportu w swojej strategii. Serwis został partnerem medialnym organizacji esportowej HONORIS, do której należą między innymi znani na całym świecie gracze w Counter Strike: Global Offensive.
W ramach ogłoszonej współpracy na Sport.pl pojawią się unikalne treści na temat esportu, a zawodnicy występujący w barwach HONORIS zyskają dodatkową przestrzeń do komunikacji ze swoimi fanami. Obie strony będą się też wspierać w działaniach w mediach społecznościowych, a Sport.pl będzie promował akcję HONORIS „100% Esports 0% Hate”, która ma na celu walkę z hejtem w branży esportowej.
– HONORIS to unikalny projekt. Dwóch graczy, których podziwiamy od dawna, postanowiło zrobić coś więcej dla polskiego esportu. Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli współpracować z całą organizacją i obserwować jej dynamiczny rozwój – mówi Patryk Stec, szef esportu w Sport.pl.
HONORIS to organizacja esportowa, która powstała w maju 2020 roku. Jej założycielami są doskonale znani na całym świecie gracze w Counter Strike’a – Wiktor „TaZ” Wojtas oraz Filip „NEO” Kubski.
– Sport.pl to partner, który doskonale wpisuje się w nasze plany rozwoju. Poza dywizją CS:GO, w której niezmiennie będziemy stawiać na młode talenty, chcemy także realizować inne projekty, których celem jest zwiększanie świadomości zjawiska, jakim jest esport. Dotyczy to zarówno samego grania, jak i wszystkich innych szans, które czekają na młodych ludzi. Obecnie esport oferuje wiele okazji do budowania kariery – mówi Filip „NEO” Kubski.
– Co ważne, adresatem naszych działań ma być zarówno esportowa społeczność, jak i rodzice, których odpowiednie nastawienie do pasji ich dzieci jest kluczowe. W ten sposób chcemy tworzyć możliwie najlepszy fundament rozwoju wszystkich przyszłych talentów w każdej dziedzinie esportu, a dzięki współpracy ze Sport.pl nasze działania będą docierać do zdecydowanie szerszego grona odbiorców – dopowiada Wiktor „TaZ” Wojtas.
Serwis Sport.pl mocno stawia na rozwój działu esportowego. W 2021 roku wzmocnił redakcję, która tworzy teraz jeszcze więcej treści na temat esportu. Przełożyło się to m.in. na wzrost liczby użytkowników zainteresowanych treściami esportowymi (we wrześniu br. – 385 tysięcy, wg Google Analytics) oraz prawie dwukrotne wydłużenie czasu, jaki poświęcają oni na lekturę artykułów o tej tematyce. Wszystkie treści esportowe tworzone przez redakcję Sport.pl można znaleźć pod adresem e.Sport.pl.