Po roku przerwy spowodowanej pandemią wracają koncerty i festiwale muzyczne. Tego lata ponownie odbędzie się także najpopularniejsza polska trasa koncertowa, czyli Męskie Granie sponsorowane przez markę Żywiec. Duża część promocji wydarzenia zostanie zrealizowana w portalu Gazeta.pl.
Męskie Granie to gwarancja muzycznych emocji na najwyższym poziomie. Na scenie projektu od lat spotykają się ze sobą artyści reprezentujący odmienne pokolenia, konwencje i style. Także tworzony na potrzeby trasy zespół Męskie Granie Orkiestra każdorazowo zaskakuje doborem repertuaru, który usłyszeć można tylko na występach pod hasłem Męskie Granie. Już 30 czerwca ujawniony zostanie tegoroczny skład grupy oraz singiel. Tego dnia na Gazeta.pl będzie mieć miejsce wielkie odliczanie do premiery, a o godz. 12:00 pojawi się transmisja na żywo, podczas której będzie można usłyszeć utwór promujący Męskie Granie 2021 i zobaczyć towarzyszący mu teledysk.
W ramach współpracy przy promocji trasy zaplanowane zostały także liczne działania redakcyjne, w tym publikacja materiałów dotyczących zaangażowanych w projekt artystów oraz samych koncertów i singla. Dodatkowo, 28 sierpnia zrealizowany zostanie streaming na żywo z finałowego koncertu Męskiego Grania w Żywcu. Poza tradycyjnymi relacjami na czytelników Gazeta.pl będą czekać ekskluzywne materiały zza kulis.
– Ubiegłoroczny sukces Męskiego Grania w wersji online, bez koncertów z publicznością, choć z dużą dawką muzycznych emocji, pokazał, że w świecie cyfrowym wszystko jest możliwe – mówi Bartosz Wysocki, Chief Revenue Oficer w Gazeta.pl. – Cieszymy się, że powoli wracają tradycyjne koncerty, ale chcemy też wykorzystać doświadczenia zdobyte w czasie pandemii, aby zapewnić artystyczne uniesienia także tym, którzy nie będą mogli bawić się pod sceną – dodaje Wysocki.
– Bardzo stęskniliśmy się za koncertami i spotkaniami z fanami projektu – mówi Dorota Nowakowska, Manager marki Żywiec. – W tym roku czeka nas wyjątkowa sytuacja – w trasę ruszają aż dwie orkiestry Męskiego Grania. To oznacza wiele emocji i niebanalnych muzycznych spotkań. Cieszymy się, że dzięki współpracy z naszym partnerem medialnym będziemy mogli podzielić się tymi historiami z szerokim gronem miłośników muzyki – dodaje Nowakowska.
Oprócz Gazeta.pl w promocję tegorocznej trasy zaangażowane są również inne marki Grupy Agora: Rock Radio, sieć kin Helios oraz AMS.
Za tegoroczną koncepcję i realizację Męskiego Grania odpowiada Agencja Live. Kampanię dla Męskiego Grania przygotowuje 2012 Agency. Za działania digital odpowiada agencja Feeders, a za działania PR i obsługę biura prasowego – agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.