Aktualności

Gazeta.pl i Radio Złote Przeboje w projekcie „Mała chwila wielkich przyjemności” dla marki Kinder Chocofresh

Współczesne mieszkanki miast w wieku 20-44 często żyją w dużym napięciu i szukają sposobów na jego rozładowanie. Kobiety te starają się zapewnić sobie czas na odpoczynek i zrobienie czegoś tylko dla siebie, np. dbając o własny rozwój. Marka Kinder Chocofresh zauważyła tę potrzebę i postanowiła ją zaadresować w marcowej kampanii. Oczekiwaniem naszego Partnera było takie połączenie mediów, by chwilowa przyjemność płynąca ze zjedzenia batonika, miała charakter bardziej wartościowy dla konsumentek. Hasłem przewodnim, które miało nam przyświecać była „Mała chwila wielkich przyjemności”.

 

Koncept działań w ramach projektu oparł się o serwis kobieta.gazeta.pl oraz Radio Złote Przeboje. Co połączyło te media? Muzyka, która łagodzi obyczaje i którą wykorzystaliśmy jako temat wiodący cyklu mini audycji w radiu, podcastów oraz publikowanych treści.

 

Działaniom w radiu towarzyszyły 4 publikacje (w tym 1 jedna natywna) na serwisie Kobieta.gazeta.pl. W udostępnionych artykułach redakcja przedstawiła sposoby na domowy relaks i metody pomagające w osiągnięciu dobrostanu. W każdym tekście podkreślono, jak ważną rolę w dobrym odpoczynku odgrywa muzyka. W artykułach zawarte zostały także wybrane radiowe podcasty. Treści były promowane przez tydzień na stronie głównej Kobieta.gazeta.pl w specjalnie oznaczonym obszarze z logo marki Kinder Chocofresh.

 

W Radiu Złote Przeboje w marcu wyemitowany został cykl 19 mini audycji prowadzonych przez Odetę Moro. Prezenterka promowała go również na swoim profilu na Instagramie i Facebook’u. Poruszona w audycjach tematyka dotyczyła muzyki i jej pozytywnego wpływu na nasze życie, począwszy od poprawy nastroju związanego z możliwością słuchania i śpiewania, poprzez kwestię wykorzystania dźwięku w szeroko pojętej terapii, aż do motywacji, jaką może dać dobrze dobrana ścieżka dźwiękowa, np. w sporcie. Wszystkie odcinki zostały zamieszczone jako podcasty w artykule kontekstowym na stronie radia.

 

W ramach działań radio prowadziło również plebiscyt na najlepszy utwór na relaks. Słuchacze mieli do wyboru 30 piosenek, których można było słuchać na bieżąco w radiu internetowym. Całą akcję i specjalnie przygotowaną stację internetową obrandowano spotem Kinder Chocofresh. Dodatkowo, po każdej mini audycji „Chwila przyjemności” prowadzący pasmo „Dobre popołudnie” prezentowali proponowane utwory z plebiscytu najlepszego utworu na relaks, a także zachęcali do odwiedzania strony i oddania głosu. Akcji towarzyszyła także kampania spotowa na antenie Radia Złote Przeboje z dołączonym jinglem sponsorskim Klienta, która promowała cykl i współpracę. Innymi działaniami wspierającymi projekt były kampania online na Tuba.fm, prestitial na Tokfm.pl, screening i obecność w Main Topicu na stronie internetowej Radia Złote Przeboje, a także na profilu Facebook’owym i Instagramomowym stacji.

 

Działania contentowe, których częścią wspólną był ogólnie pojęty wellbeing zaprezentowały markę Kinder Chocofresh w kontekście relaksu i poświęcenia czasu siebie. Odpowiedzieliśmy zarówno na potrzebę naszych użytkowniczek, jak i Partnera, który chciał się zaprezentować w tak pozytywnym kontekście.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl