W marcu na serwisie eDziecko wystartował crossmediowy projekt „Mały wielki uśmiech”, przygotowany we współpracy z klientem PhytoPharm i marką Dentosept, który skierowany jest do rodziców ząbkujących dzieci. W ramach projektu działania digital w naturalny sposób przeplatają się i uzupełniają z działaniami w radio i w prasie.
Ząbkowanie to szczególny, często trudny czas rozwoju dziecka. Dzięki eksperckiej wiedzy zawartej w tekstach, a także kalendarzowi ząbkowania, który można pobrać bezpośrednio ze strony głównej serwisu, zarówno rodzice, jak i dzieci mogą przez ten okres przejść z uśmiechem!
Projekt „Mały wielki uśmiech” składa się 6 treści redakcyjnych, poruszających tematy ząbkowania maluchów oraz higieny i odpowiedniej pielęgnacji jamy ustnej, a także publikowanych co 2 tygodnie tekstów natywnych. Dodatkowo świeżo upieczeni rodzice mogą sprawdzić swoją wiedzę o niemowlakach w specjalnie przygotowanym quizie.
Co więcej, w ramach projektu prowadzony jest także konkurs, w którym mama lub tata mogą podzielić się informacjami, jak radzą sobie z pojawianiem się pierwszych zębów u swojego malucha i wygrać nagrodę.
W ramach współpracy marka Dentosept poza serwisem eDziecko, jest obecna również w Radiu Złote Przeboje oraz w Rock Radiu, gdzie w audycjach poruszana jest kwestia zdrowego uśmiechu najmłodszych. Natomiast w radiu Tok.FM prowadzona jest kampania spotowa.
Działania promocyjne w ramach projektu będą realizowane do końca maja br.