Nim zabrzmi pierwszy dzwonek, wzywający uczniów na lekcje, w głowie każdego rodzica pojawi się milion pytań. Począwszy od tych, na które łatwiej odpowiedzieć, np.: „Jaki plecak wybrać?” czy „Ilu zeszytów potrzebujemy?”, aż po te bardziej istotne, jak na przykład: „Czy te zajęcia dodatkowe będą odpowiednie?” albo „Jak przygotować malucha na pierwszy rok nauki w szkole?”.
Serwis eDziecko.pl – lider wśród serwisów parentingowych – zaprasza do udziału w akcji „Witaj szkoło”.
W trakcie trwania akcji – za pomocą cyklu artykułów – pomożemy rodzicom. Udzielimy odpowiedzi na nurtujące pytania. Posłużymy radą – zarówno ekspercką, jak i z perspektywy innych rodziców. Będziemy trzymać rękę na pulsie, by ten gorący okres, mogli przejść z nieco spokojniejszą głową.
Akcja „Witaj szkoło” to połączenie efektywnej kampanii wizerunkowej oraz zasięgowej, dzięki Partnerstwu cyklu redakcyjnego oraz reklamy natywnej z gwarancją dotarcia do szerokiej grupy docelowej.
Możliwości dla Twojej Marki:
– partnerstwo 6 artykułów redakcyjnych
– 2 dedykowane artykuły natywne
– gwarancja 40 000 UU lub 60 000 UU
– logotyp na HP Gazeta.pl w obszarze game day
– tygodniowa wyłączność w dziale cyklu Witaj Szkoło w serwisie edziecko.pl
– licencja 6 miesięcy na 3 wybrane artykuły
W sprawie szczegółów prosimy o kontakt z biurem reklamy Gazeta.pl: biuroreklamy@agora.pl