Aktualności

Śniadanie dla klientów w ramach projektu Gazeta.pl LAB – trendy w wideo w Internecie oraz nowa odsłona serwisu Haps.

23 stycznia w restauracji WuWu odbyło się pierwsze w 2019 r. śniadanie w ramach projektu Gazeta.pl LAB – umożliwiającego wymianę wiedzy z zakresu mediów.
Głównymi tematami noworocznej odsłony śniadania w ramach projektu Gazeta.pl LAB były światowe trendy w wideo w Internecie oraz nowa odsłona naszego serwisu kulinarnego Haps.
Nasze ekspertki opowiedziały zaproszonym Klientom z branży reklamowej o użytkowniku i grupie celowej Gazeta.pl, o trendach w wideo w Internecie, które królują obecnie na świecie, a także o projektach i zmianach w serwisie kulinarnym Haps.
Haps po trzech latach działalności i zebrania setek tysięcy fanów krótkich wideo zmienił swoją formułę, przeobrażając się w stronę internetową Haps.pl. Sympatię widzów zyskały przede wszystkim proste i smaczne przepisy zaprezentowane w formie dynamicznego wideo. Do znanych i lubianych nagrań dołączają nowe cykle, m.in. „Tajniki szefa kuchni” czy „3 sposoby na”, w których popularni kucharze – Adriana Marczewska, Matteo Brunetti, Jakub Korczak, Jan i Aneta Kuroniowie oraz Michał Toczyłowski, zaprezentują swoje autorskie przepisy. Na nowej stronie pojawią się także recenzje sprzętu kuchennego, cykle redakcyjne, informacje o kursach gotowania, ciekawych wydarzeniach czy nowych restauracjach.
Podczas śniadania nasze ekspertki opowiedziały również o eventach kulinarnych, które organizujemy w ramach grupy Gazeta.pl i które co roku przyciągają pasjonujących się gotowaniem użytkowników Gazeta.pl: FoodBloggerFest, Warsztaty stylizacji jedzenia czy targi śniadaniowe.
Na zakończenie spotkania Adriana Marczewska – szefowa kuchni restauracji WuWu jako gość specjalny spotkania opowiedziała gościom o swojej pasji do gotowania.
Projekt Gazeta.pl LAB rozpoczął się w listopadzie 2018 roku – otworzyła go pierwsza konferencja „Quality LAB”. Od tego momentu regularne spotkania w ramach projektu przyciągają ekspertów oraz pasjonatów branży medialnej. Jedną z takich okazji są śniadania, gdzie w swobodnej i kameralnej atmosferze dochodzi do wymiany zdań, poglądów, a przede wszystkim wiedzy z zakresu dynamicznych zmian na rynku.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl