Od początku listopada br. działem wideo Gazeta.pl kieruje Beata Żebrowska. Jako dyrektor biznesu jest odpowiedzialna za rozwój produktu wideo portalu – zarówno autorskich produkcji, jak i oferty reklamowej.
Dział wideo Gazeta.pl stawia na pomysłowe internetowe formaty, które odpowiadają zarówno na potrzeby użytkowników portalu, jak i reklamodawców, a także wyróżniają się na rynku wysoką jakością realizacji. Beata Żebrowska to doświadczona managerka, która w swojej dotychczasowej pracy zajmowała się wieloma multimedialnymi projektami i z pewnością wniesie świeże spojrzenie do bogatego portfolio materiałów wideo tworzonych przez nasz zespół – mówi Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający Gazeta.pl.
Beata Żebrowska zdobywała doświadczenie jako Project Manager w Grupie Onet. Ostatnio jako Head of Content Marketing & Native w Media Impact (Grupa Onet-RAS Polska) odpowiadała za strategię i rozwój produktów reklamowych. Wcześniej pracowała w biurze reklamy Burda Media.
W zespole Gazeta.pl Beata Żebrowska zastąpiła Annę Gumkowską, która rozstała się z firmą.
Oferta wideo Gazeta.pl to m.in. jakościowe mikroreportaże z cyklu #zwykliniezwykli, wyjątkowe autorskie programy („Wilkowicz Sam na Sam”, „Next Time”, „Dogrywka”), popularne formaty social video (Gazeta.pl NOW, Haps, Myk!, Na Zdrowie), a także relacje z najważniejszych wydarzeń czy formaty wideo tworzone z myślą o serwisie YouTube („Koło Plotka”, „Tamagoczi”, „Plan Gry”). Materiały wideo portalu są dostępne na wielu platformach: w serwisach Gazeta.pl, w mediach społecznościowych, na kanałach w serwisie YouTube i za pośrednictwem aplikacji mobilnych.