We wtorek, 23 października br. w siedzibie Agory w Warszawie odbędzie się konferencja QUALITY LAB. O jakości w świecie multimedialnego biznesu opowiedzą eksperci Gazeta.pl, zaproszeni specjaliści oraz gość specjalny – Julia Smith, jedna z najwybitniejszych ekspertek od brand safety na świecie. Patronem honorowym wydarzenia jest IAB Polska.
Czym jest jakość dla digitalu? Jakość treści, użytkownika, komunikacji oraz dotarcia – jak o tym myśleć, jak oceniać i jak mierzyć? Podczas QUALITY LAB eksperci Gazeta.pl skupią się na konsumencie w cyfrowym świecie – na tym, kim jest i czego szuka. Prezentując tematykę jakości w internecie opowiedzą o tym, jak mierzyć efektywność działań w kontekście m.in. content marketingu, programmatic czy e-commerce. Przedstawią także problematykę bezpieczeństwa marki w internecie, aktywności w mediach społecznościowych oraz sposoby efektywnego dotarcia do młodych użytkowników.
Wśród prelegentów QUALITY LAB znajdą się m.in. eksperci z Gazeta.pl oraz spółek internetowych z Grupy Agora. Anna Gumkowska i Paweł Dubielwspólnie z uczestnikami konferencji zastanowią się, czym jest jakościowe wideo w internecie i zaprezentują wyniki badania przeprowadzonego wśród użytkowników Gazeta.pl. O dotarciu do internautów za pomocą wysokiej jakości treści opowie Marzena Szkolak, a Paweł Stremskiprzedstawi plany redakcyjne Gazeta.pl na najbliższe miesiące. Karolina Kraszewska i Tomasz Kryń z firmy Yieldbird opowiedzą o jakości w reklamie programatycznej, a Krzysztof Budzyński z Hash.fm – o aplikacji TikTok i dotarciu do młodzieży z generacji Z. O tym, co należy wiedzieć o jakościowej komunikacji marki powie Paweł Loedl z VML Poland, natomiast medioznawca dr Jacek Wasilewski odpowie na pytanie, czy jakość jest jeszcze użyteczna.