Aktualności

Sport.pl – sportowy portal top-of-mind

Sport.pl jest pierwszym serwisem, który przychodzi do głowy użytkownikom portali sportowych (tzw. top-of-mind). Jest także jedną z trzech najczęściej spontanicznie wymienianych marek serwisów sportowych. Badanie świadomości internetowych mediów sportowych dla Sport.pl zrealizował Kantar Millward Brown.

Sport.pl jest najczęściej pierwszym serwisem o sporcie, który przychodzi do głowy użytkownikom portali sportowych*. Według badania przeprowadzonego metodą CAWI Sport.pl jest serwisem top-of-mind wśród 18% osób korzystających z serwisów sportowych i 19% użytkowników, którzy typują mecze u bukmacherów (przed Sport.Onet.pl  i  Sportowefakty.Wp.pl).

Sport.pl jest  również jedną z trzech najczęściej spontanicznie wymienianych marek (Sport.pl, Sport.onet.pl, Sportowefakty.wp.pl). Z pomocą ankieterów Sport.pl rozpoznało 57% użytkowników portali sportowych.

– Te dane są efektem konsekwentnych, wieloletnich działań budujących zarówno produkt, jak i mocną markę. W porównaniu do ubiegłorocznych badań widzimy, że wskaźniki idą w górę – bardzo się z tego cieszymy, ale też czujemy na plecach oddech konkurencji – komentuje Marlena Jezierska, szefowa biznesu Sport.pl.

Od początku czerwca trwa multimedialna kampania serwisu Sport.pl z udziałem ambasadora marki – Kamila Grosickiego. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, w internecie, w radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, a także w kinach ogólnopolskiej sieci Helios oraz w ramach dodatkowych działań niestandardowych – m.in. murali na ulicach Warszawy.

Redakcja Sport.pl na bieżąco relacjonuje największe sportowe wydarzenie roku. Relacje i ekskluzywne materiały z piłkarskiego mundialu w Rosji przygotowują m.in. korespondenci: Paweł Wilkowicz, Sebastian Staszewski, Kacper Sosnowski i Bartłomiej Kubiak. Wszystkie materiały wideo dotyczące mistrzostw ukazują się w ramach Studia Mundial Sport.pl, a najważniejsze informacje dotyczące rozgrywek można znaleźć na stronach głównych Sport.pl i Gazeta.pl oraz w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku – @Sport.pl). Dodatkowo, na kanale Sport.pl na YouTube można oglądać nowe sportowe show – „Plan Gry”.

 

* Badanie znajomości i wizerunku Sport.pl oraz otoczenia konkurencyjnego metodą CAWI na panelu zrealizowane przez Kantar Millward Brown S.A na zlecenie Agora SA w kwietniu 2018 r. Próba główna: N=300 w fali (korzystający z internetu przynajmniej raz w tygodniu,  użytkownicy serwisów, portali, aplikacji o sporcie); booster: N=100 w fali (korzystający z internetu przynajmniej raz w tygodniu, użytkownicy serwisów, portali internetowych, aplikacji o sporcie, którzy w przeciągu ostatnich 3 miesięcy obstawiali mecze w zakładach bukmacherskich).

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl