Aktualności

Gazeta.pl promuje akcję Greenpeace „Adoptuj pszczołę”

„Adoptuj pszczołę” to akcja Greenpeace, dzięki której tysiące osób z całej Polski angażują się w pomaganie pszczołom miodnym i dziko żyjącym. W tym roku ma swoją czwartą edycję, a już po raz drugi jej partnerem jest portal Gazeta.pl.

W czwartek, 15 września br. redakcja Gazeta.pl będzie zachęcała swoich użytkowników do wzięcia udziału w akcji poprzez wirtualne „adoptowanie pszczół”, a także poprowadzi relację live ze zbiórki pieniędzy. Ponadto zespół portalu przygotował dla swoich czytelników szereg materiałów poświęconych pszczołom – m.in. materiał wideo o życiu seksualnym pszczół, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna, a także quiz o pszczołach, galerię zdjęć „Świat bez pszczół” oraz WideoNewsa o królowej pszczół. Fani Gazeta.pl na Facebooku będą mogli również wziąć udział w rozmowie na żywo z przedstawicielką Greenpeace, która opowie o pszczołach i odpowie na wszelkie pytania na ich temat.

Tego dnia zmieni się także logo portalu – zostanie ozdobione pszczołą, a na stronie głównej Gazeta.pl pojawi się licznik „adoptowanych” owadów.

Pszczoły można adoptować na stronie www.adoptujpszczole.pl do 11 października br. Tegoroczna, czwarta edycja „Adoptuj pszczołę”, ma na celu wzmocnienie działań służących rozwojowi rolnictwa wolnego od niebezpiecznych dla pszczół pestycydów oraz kontynuację badań naukowych nad owadami zapylającymi.

W ciągu dotychczasowych trzech edycji akcję wsparło prawie 20 tysięcy osób. W poprzednich latach udało się m.in. zebrać pieniądze na projekt naukowy, który pozwala lepiej poznawać życie tych owadów w Polsce, zbudować hotele dla pszczół samotnic i innych dziko żyjących zapylaczy w całym kraju, a także odbudować populację pszczół w Przyczynie Dolnej.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl