Aktualności

Siła aplikacji LIVE

Gazeta.pl jako pierwszy polski wydawca udostępnia liczbę aktywnych użytkowników wykorzystujących aplikacje na smartfony. Już dziś wielu naszych użytkowników nie rozstaje się z produktami Gazeta.pl w ciągu całego dnia używając aplikacji LIVE – najlepszego narzędzia do newsów na platformie mobile w Polsce. W lutym 2014 z aplikacji Sport.pl LIVE codziennie korzystało aż 68 000 użytkowników. Niewiele mniej, bo 51 000 osób dziennie gromadziła Gazeta.pl LIVE.

Gazeta.pl LIVE i Sport.pl LIVE to niezależnie napisane programy dostosowane architekturą i sposobem działania do zwyczajów odbiorców oraz wymogów poszczególnych systemów: Android dla smarfonów i tabletów, IOS dla iPhone, WindowsPhone.

Siłą naszych aplikacji jest kilka kluczowych funkcjonalności, które istotnie wyróżniają je na rynku:

  1. Specjalny system błyskawicznego przesyłania nowych wiadomości i materiałów z newsroomu Gazeta.pl i Sport.pl do smartfonów.
  2. Konstrukcja pozwalająca śledzić najnowsze doniesienia (także wideo) oraz relacje na żywo ze zdarzeń bez odświeżania aplikacji.
  3. Automatyczne powiadomienia o zdarzeniach. W Sport.pl LIVE także możliwość personalizacji otrzymywanych alertów. Dzięki temu użytkownik jest zawsze na bieżąco niezależnie od tego, czy otwierał aplikację.

Osoby wykorzystujące nasze aplikacje Gazeta.pl LIVE oraz Sport.pl LIVE wysoko cenią ich funkcjonalność. Średnia pozytywnych ocen otrzymanych od użytkowników to odpowiednio: Android 4,5 gwiazdek na 5 możliwych, IOS 4,5/5, Windowsphone 5/5.

Na szczególną uwagę zasługuje szeroka gama możliwości reklamowych dostępnych w aplikacjach marek partnerskich: od sponsoringów, klasycznych kampanii odsłonowych po działania niestandardowe oraz content marketing. Do tej pory z naszej oferty reklamy mobilnej skorzystały m.in. Totalizator Sportowy, Coty Polska (linia kosmetyków Adidas), EA Sports (FIFA 2014), Wrigley Poland czy Continental.

Po więcej informacji na temat dostępnych mobilnych formatów reklamowych kliknij tutaj, również polecamy kontakt z naszym działem sprzedaży.

Zobacz również: CASE STUDY: Wyniki aplikacji Sport.pl LIVE podczas Igrzysk Olimpijskich

 *Źródło danych: Flurry i Google Analytics: Luty 2014

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl