Artykuł sponsorowany to treść napisana na dowolnie wybrany temat związany z oferowanymi
produktami lub usługami. Strona z artykułem przygotowana jest zgodnie z zamówieniem Klienta.
Może zawierać logo firmy, zdjęcia produktów oraz jeden z wybranych typów reklamy bannerowej.
Klient przygotowuje zawartość merytoryczną tekstów oraz materiały niezbędne do wykonania strony.
Materiały powinny być zgodne z poniższymi wymogami:
- objętość tekstu nie więcej niż 10 000 znaków (ze spacjami), do 15 elementów graficznych - zdjęć o szerokości 1500px - 3000 px oraz dowolnej wysokości (png/jpg).
- główna grafika powinna być w rozmiarze 1500x840px
- elementy graficzne w rozdzielczości 72 dpi, format jpg/gif/tif; waga do 350 KB; Klient powinien dostarczyć odpowiedni opis grafik użytych w artykule (np. źródło i autor grafiki)
- linki tekstowe kierujące do zewnętrznych stron www - maksymalnie 5 linków tekstowych w
treści artykułu.
- możliwość osadzenia jednego wideo z Youtube lub dodatkowych form graficznych (np. logotypów).
- możliwość publikacji jednej formy bannerowej, przewidzianej w makiecie strony artykułowej. Dostępny format reklamowy to mainbox oraz footboard-mobi.
- na końcu tekstu Klient umieszcza zapis "Reklama marki XYZ", gdzie XYZ odpowiada nazwie marki promowanej w tekście.
Szczegóły techniczne formatów reklamowych
Urządzenia: Desktop
Format: gif / jpg / png / html5
Rozmiar: jeden wybrany rozmiar: 300x250, 300x600, 120x600, 160x600
Waga: 150 KB
Urządzenia: Mobile
Format: gif / jpg / png / html5
Rozmiar: jeden wybrany rozmiar: 300x250, 600x300 {skalowalne do 300x150}
Waga: 150 KB