Rozmiar: 1920x420 (widoczny obszar inicjujący: 1170x120px, widoczny obszar po rozwinięciu: 1170x300px, widoczny obszar po zeskrolowaniu w dół 1170x120px). Ma zostać przygotowana JEDNA kreacja składającą się z DWÓCH obrazków.
Waga: 150kB
W lewym górnym rogu widocznego obszaru kreacji, należy umieścić zauważalny i wyraźny napis REKLAMA. Rekomendowana czcionka Arial w rozmiarze 10px (normal) i kolorze dopasowanym wizualnie do tła kreacji.
Przycisk do rozwijania i zwijania reklamy dodawany jest automatycznie w prawym, dolnym rogu reklamy (rozmiar buttona rozwiń/zwiń to: 94x36px) - dopuszczamy możliwość zmiany koloru czcionki i tła przycisku.
Mobile:
Format jpg / png
Rozmiar: 1920x400 (widoczny obszar inicjujący: 320x100 px, widoczny obszar po rozwinięciu: 320x300). Ma zostać przygotowana JEDNA kreacja składająca się z DWÓCH obrazków.
Waga: 150kB
W lewym górnym rogu widocznego obszaru kreacji, należy umieścić zauważalny i wyraźny napis REKLAMA. Rekomendowana czcionka Arial w rozmiarze 10px (normal) i kolorze dopasowanym wizualnie do tła kreacji.
Przycisk do rozwijania i zwijania reklamy dodawany jest automatycznie w prawym, dolnym rogu reklamy (rozmiar buttona rozwiń/zwiń to: 94x36px) - dopuszczamy możliwość zmiany koloru czcionki i tła przycisku.