Urządzenia: Desktop, Mobile
Opis: narzędzie kampanii ecommerce w postaci spersonalizowanej kreacji display, emitowanej w standardowych slotach reklamowych 750x300/200/100px, 300x600/250px. Przygotowanie i personalizacja narzędzia do wymaganego formatu odbywa się po stronie Wydawcy, który od Klienta potrzebuje jedynie dostarczenia: 3 grafik, logotypu, URL. Specyfikacje:
Specyfikacja do grafiki:
Liczba wymaganych grafik: 3 różne
Rozmiar grafiki: zalecany 1720x1000px, minimalny 1200x698px [grafika niezawierająca copy/CTA/logotypów, ważne by produkt (np. samochód) znajdował się w środku kadru]
Format pliku: jpg / png
Waga max grafiki: 150 kB
Specyfikacja do logotypu:
Rozmiar: zalecany 300x300px, minimalny 75x75px.
Format pliku: SVG
Waga max:150 kB
URL do landing page Klienta
Kod monitorujący zostanie zaimplementowany przez Wydawcę i będzie taki sam jak w pozostałych narzędziach ecommerce użytych do realizacji danej kampanii
Wizualizacja poglądowa: