Devices: Desktop, Mobile
Opis: booster kampanii efektywnościowych skupiający uwagę użytkownika na produkcie, jego wyglądzie, podstawowych cechach i/lub cechach kampanii. Składa się z wylistowanych produktów Klienta, przy każdym z nich jest zdjęcie i krótki opis. Wydawca przygotowuje emisję samodzielnie na podstawie dostarczonych przez Klienta grafik. Specyfikacja:
Do stworzenia narzędzia Wydawca potrzebuje od Klienta łącznie minimum 5 zdjęć.
Zdjęcia muszą być "czyste", czyli nie mogą zawierać copy, CTA, logotypów i żadnych innych elementów graficznych.
Zdjęcie otwierające:
rozmiar: rekomendowany 2400x1256px, minumalny 1920x1005 px
liczba: minimum 1 sztuka
format pliku: jpg/png
waga: do 1 MB
Zdjęcia do listingu:
rozmiar: rekomendowany 1420x944px, minimalny 710x472 px,
liczba: minimum 4 sztuki [różne]
format plików: jpg/png
waga: do 1 MB
URL do landing page Klienta
Kod monitorujący zostanie zaimplementowany przez Wydawcę i będzie taki sam jak w pozostałych narzędziach ecommerce użytych do realizacji danej kampanii
Wizualizacje poglądowe: