Gazeta Reklama logo

Devices: Desktop, Mobile

Opis: booster kampanii efektywnościowych skupiający uwagę użytkownika na produkcie, jego wyglądzie, podstawowych cechach i/lub cechach kampanii. Składa się z wylistowanych produktów Klienta, przy każdym z nich jest zdjęcie i krótki opis. Wydawca przygotowuje emisję samodzielnie na podstawie dostarczonych przez Klienta grafik. Specyfikacja:

  • Do stworzenia narzędzia Wydawca potrzebuje od Klienta łącznie minimum 5 zdjęć.

  • Zdjęcia muszą być "czyste", czyli nie mogą zawierać copy, CTA, logotypów i żadnych innych elementów graficznych.

  • Zdjęcie otwierające:

    • rozmiar: rekomendowany 2400x1256px, minumalny 1920x1005 px

    • liczba: minimum 1 sztuka

    • format pliku: jpg/png

    • waga: do 1 MB

  • Zdjęcia do listingu: 

    • rozmiar: rekomendowany 1420x944px, minimalny 710x472 px, 

    • liczba: minimum 4 sztuki [różne] 

    • format plików: jpg/png

    • waga: do 1 MB

  • URL do landing page Klienta

  • Kod monitorujący zostanie zaimplementowany przez Wydawcę i będzie taki sam jak w pozostałych narzędziach ecommerce użytych do realizacji danej kampanii

Wizualizacje poglądowe:


C67dcc39bc37e94a19c2d5cfec0051dba0db839b best offers
716f971d44e3486b72eb6e9c7d8fc7baf065b3b4 best offers 2
B5fe0f3cf033841a5f8c69088f9ea284e3206ff2 best offers 3