Opis: Best offers to linki i grafiki reklamowe, kierujące do strony www klienta. Treść linków i zawartość grafiki tworzy zespół specjalistów ds. realizacji kampanii pod kątem wskaźników efektywnościowych. Linki/grafiki są kontekstowo zamieszczane wśród treści grupy Gazeta.pl i odpowiednio oznaczane REKLAMA/MATERIAŁ PROMOCYJNY
Specyfikacja:
- Do stworzenia narzędzia Wydawca potrzebuje od Klienta 10 zdjęć. Zdjęcia muszą być różnorodne tzn. muszą pokazywać produkt z różnej perspektywy, ukazywać gamy kolorystyczne, obrazować funkcjonalność i detale oraz muszą być "czyste", czyli bez copy, CTA, logotypów i żadnych innych elementów graficznych.
- rozmiar zdjęć dla branży moto: 2400x1256px (2 szt.) oraz 1420x944px (8 szt.)
- rozmiar zdjęć dla pozostałych branż: 1860x1240px (2 szt.) oraz 750x900px (8 szt.)
- format plików: jpg/png
- waga: do 500 KB
- URL do landing page Klienta
- Kod monitorujący zostanie zaimplementowany przez Wydawcę i będzie taki sam jak w pozostałych narzędziach ecommerce użytych do realizacji danej kampanii