Case study

Wrzucaj pod pranie

We współpracy z marką Ariel przygotowaliśmy multiserwis wrzucajpodpranie.gazeta.pl promujący nowy produkt – kapsułki Ariel 3in1 PODS.

W dedykowanym serwisie użytkownicy mogli znaleźć artykuły redakcyjne, natywne, oraz materiały wideo dedykowane akcji przygotowane we współpracy z influencerkami.

Zdając sobie sprawę z tego, że pranie nie każdemu kojarzy się z czymś przyjemnym, stworzyliśmy poradnik poruszający temat radzenia sobie z zabrudzeniami – dedykowany osobom aktywnym fizycznie oraz posiadającym dużą rodzinę. Pokazaliśmy jak dzięki jednej kapsułce pranie ubrań staje się banalnie łatwe. Dzięki różnym sposobom komunikacji zapoznaliśmy naszych użytkowników z nowym produktem i pokazaliśmy sposoby na utrzymanie ubrań w jak najlepszym stanie przez długie lata. Influencerki zaangażowane w projekt, Makóweczki i Lawendowy Dom, na bieżąco promowały swoją współpracę z marką Ariel, publikując na kanałach social mediowych posty oraz zdjęcia w trakcie trwania akcji, podtrzymując buzz wokół nowego produktu Ariel.

1 multiserwis
9 artykułów
2 influencerki
3 3 wideo

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

510-022-364

Maja Galanciak

Key Account Manager

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail