Case study

CCC Krok do przodu

Na potrzeby promocji wiosenno-letniej kolekcji CCC zrealizowaliśmy wspólnie kampanię pod nazwą Krok do przodu. W projekcie postawiliśmy na komunikację, która miała trafiać w szczególności do kobiet.

Wykorzystaliśmy siłę naszych największych portali: Gazeta.pl i Wyborcza,pl oraz radia Złote Przeboje. Skupiliśmy się na sylwetkach wyjątkowych kobiet i ich odważnych działaniach. Zwróciliśmy uwagę na to, że małe kroki do przodu mogą prowadzić do wielkich sukcesów. Zachęciliśmy nasze czytelniczki do tego by, kochały siebie i były dla siebie bardziej wyrozumiałe.

Projekt „Krok do przodu” obejmował obszary onlinowe oraz offlinowe. W ramach części online projektu działania były prowadzone dwutorowo na serwisach: Gazeta.pl oraz Wyborcza.pl. W ramach części offlinie, były to działania eventowe oraz działania w radio i w prasie. Wszystkie rozpoczęły się pod koniec marca i trwały do końca maja.

Na potrzeby części onlinowej projektu stworzyliśmy stylowy, dedykowany akcji serwis, który zebrał wszystkie treści wykreowane na potrzeby akcji. Multimedialny serwis zagwarantował zintegrowaną z materiałami redakcyjnymi ekspozycję produktów marki CCC oraz promocję treści w placementach niedostępnych przy standardowych działaniach reklamowych na: stronie głównej Gazeta.pl, stronach głównych naszych serwisów oraz Facebooku poszczególnych serwisów redakcyjnych.

Content został przygotowany przez doświadczone zespoły redakcyjne. Opublikowaliśmy 10 merytorycznych treści , 2 materiały wideo w oryginalnym formacie „zwykliniezwykli”, zorganizowaliśmy konkurs na Instagramie redakcji Avanti24.

Zaangażowana do projektu redakcja Weekend zbudowała w oparciu o dialog między partnerem a redakcją contentowy format Weekend na Gazeta.pl.

W ramach kampanii działaliśmy również w dziale Instytut Dobrego Życia, który należy do serwisu wysokieobcasy.pl. Redakcja w tym serwisie opublikowała dwa materiały partnera oraz jeden materiał redakcyjny w zakładce „Instytut dobrego życia” oraz w specjalnej strefie „Krok do przodu”.

Do projektu „Krok do przodu” zaangażowaliśmy również redakcje gazet „Wysokie obcasy” i „Avanti”. W papierowym wydaniu Wysokich Obcasów kilkakrotnie pojawiła się reklama CCC. W kilku wydaniach gazety „Avanti” pojawiły się advertoriale z obuwiem partnera oraz podsumowanie całej kampanii Krok do przodu.

Event “Kobiety wiedzą, co robią” zorganizowany przez redakcje „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” 06.04.2019 odbył się w Warszawie, Jego głównym partnerem była marka CCC.

Obecność w radiu miała za zadanie wzmocnić zasięgi akcji Krok do Przodu. Działaliśmy na zasadzie mini audycji zrealizowanych specjalnie dla klienta. Każda audycja dotyczyła mody lub lifestylu.

101 % realizacji UU
145 574 emisji wideo
176 zgłoszeń w konkursie
821 261 821 261 zasięg radiowy

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

510-022-364

Maja Galanciak

Key Account Manager

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail