W ramach kampanii działaliśmy również w dziale Instytut Dobrego Życia, który należy do serwisu wysokieobcasy.pl. Redakcja w tym serwisie opublikowała dwa materiały partnera oraz jeden materiał redakcyjny w zakładce „Instytut dobrego życia” oraz w specjalnej strefie „Krok do przodu”.
Do projektu „Krok do przodu” zaangażowaliśmy również redakcje gazet „Wysokie obcasy” i „Avanti”. W papierowym wydaniu Wysokich Obcasów kilkakrotnie pojawiła się reklama CCC. W kilku wydaniach gazety „Avanti” pojawiły się advertoriale z obuwiem partnera oraz podsumowanie całej kampanii Krok do przodu.
Event “Kobiety wiedzą, co robią” zorganizowany przez redakcje „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” 06.04.2019 odbył się w Warszawie, Jego głównym partnerem była marka CCC.
Obecność w radiu miała za zadanie wzmocnić zasięgi akcji Krok do Przodu. Działaliśmy na zasadzie mini audycji zrealizowanych specjalnie dla klienta. Każda audycja dotyczyła mody lub lifestylu.