Case study

Naładowany emocjami

Marka Audi w związku z premierą nowego samochodu elektrycznego E-Tron potrzebowała wyjątkowej i oryginalnej komunikacji. W tym celu zrealizowaliśmy projekt specjalny pod hasłem “Naładowany emocjami”, który udowodnił, że E-Tron to prawdziwa rewolucja w segmencie premium.

Samochód stał się przykładem mobilności zgodnej z zasadami zrównoważonego rozwoju. Został zaprezentowany jako dopasowany do potrzeb wymagających kierowców, podążających za aktualnymi trendami i dbających o środowisko.

Audi E-Tron, pierwszy elektryczny SUV wpisujący się w aktualne trendy i zmieniającą się istotę mobilności, zainspirował nas do stworzenia wyjątkowej opowieści. W ramach platformy naladowanyemocjami.pl zaprojektowaliśmy interaktywny storytelling, który doskonale wpisywał się w komunikację Partnera i wizualnie podkreślał, że Audi E-TRON to przełom w segmencie premium.

Dzięki zaangażowaniu wiodących redakcji z portfolio Gazeta.pl: moto.pl, next.gazeta.pl, czterykaty.pl opublikowaliśmy łącznie sześć atrakcyjnych materiałów redakcyjnych, które zapewniły nam szeroki zasięg i precyzyjne dotarcie do określonej grupy docelowej. Wykorzystując narzędzia visual content marketingu i interaktywne treści sprawiliśmy, że nasi czytelnicy poczuli się jakby siedzieli w środku samochodu poznając przy tym kluczowe cechy składające się na jego wyjątkowość.

1 interaktywny serwis
6 publikacji premium
3 zaangażowane redakcje
104 104 % realizacji celu

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

510-022-364

Maja Galanciak

Key Account Manager

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail