Gazeta Reklama logo

Devices: Desktop

Screening to realizacja reklamowa polegająca na pozycjonowaniu tapety względem wybranego formatu reklamy górnej (np. double billboard, triboard, wideboard). maksymalna, łączna waga tapety i reklamy górnej wynosi 300kB

  • tapeta powinna być wyśrodkowana w osi „x” względem reklamy górnej.
  • w osi „y” powinna uwzględniać odległość górnej krawędzi reklamy górnej względem górnej krawędzi okna przeglądarki.
  • sugerujemy aby tło było wykończone na krawędziach jednolitym kolorem. Kolor ten zostanie użyty do dopełnienia tła strony poza obszarem tapety.
  • widoczny obszar tapety zależy od rozdzielczości ekranu użytkownika i szerokości danego serwisu.
  • rekomendowany rozmiar tapety wynosi 1330x768 pixeli dostarczony w dwóch plikach z różnymi obszarami reklamowymi: dla serwisów o szerokości 940 pixeli: i 1170 pixeli

Eb6ed31d01fe27f6ac858cffbc8ba1c510d35fd6 screening

   

Przykładowa kreacja html5

Implementacja zliczania kliknięć: aby umożliwić zliczanie kliknięć w kreację, tuż przed zamknięciem znacznika </body> należy umieścić poniższy skrypt:

oraz objąć cały obszar klikalny kreacji znacznikiem <a>, dbając o zgodność zadeklarowanych identyfikatorów (id):

Przykładowy kod kreacji, uwzględniający wszystkie wskazane wyżej modyfikacje:

Obsługa kreacji typu MultiClick: każdy dodatkowy obszar klikalny musi posiadać swój dedykowany znacznik <a> zawierający unikalny identyfikator (id):

W celu obsłużenia dodatkowych obszarów klikalnych, należy zmodyfikować skrypt umieszczony tuż przed zamknięciem znacznika <body>. Modyfikację należy wykonać według poniższego szablonu, ze wskazaniem na wyżej zadeklarowane identyfikatory (id):

  • Prosimy o dostarczenie kompletu kreacji wraz z odnośnikami URL na dwa dni robocze przed startem kampanii.
  • Materiał nie może wymieniać danych z zewnętrznymi serwerami, zapisywać, zmieniać cookie. W szczególności zabronione jest stosowanie odwołań do innych plików, wysyłanie danych z kreacji i do kreacji bez wcześniejszej zgody Agory.
  • Zabronione są skrypty zmieniające rozmiar i położenie okna przeglądarki.
  • Materiał nie może generować błędów, ostrzeżeń, blokować lub utrudniać korzystania ze stron.
  • Zabronione jest używanie w reklamach grafiki przypominającej elementy systemów operacyjnych (np. okna z przyciskami minimalizowania, zamykania)
  • Pola formularzy w reklamach muszą wykonywać funkcje zgodne z ich standardową funkcją i treścią komunikatu prezentowanego na przyciskach (np. kliknięcie w listę rozwijaną lub pole tekstowe nie może powodować przekierowania na strony Klienta).
  • Obciążenie procesora na komputerach klienckich w trakcie wyświetlania reklamy nie może istotnie i zauważalnie utrudniać korzystania z przeglądarki internetowej i innych jednocześnie uruchamianych aplikacji.