Gazeta Reklama logo

Devices: Desktop

  • Format: html5
  • Rozmiar: responsywna kreacja 100%x100% viewportu
  • Waga: 300 KB
  • Nie wspieramy realizacji na kodach emisyjnych.
  • Istnieje możliwość pośredniego użycia kodów emisyjnych, jeżeli zostaną zastosowane w ramach kreacji html5.

Maksymalny czas pozostawania kreacji na stronie wynosi 30 sekund. Do realizacji przyjmujemy dwie wersje kreacyjne (do wyboru):

  1. Kreacja z zawartym przyciskiem zamykającym i przekierowującym "Przejdź do strony >>" - napis umieszczony na nieprzezroczystym tle, w prawym górnym rogu kreacji, czcionka min. 20px, cały obszar przycisku musi powodować zamknięcie kreacji i przekierowanie na stronę www. Prosimy o dostarczenie kreacji html z layerem i całą mechaniką zamykania
  2. Kreacja bez przycisku zamykającego i przekierowującego "Przejdź do strony >>" -  mechanizm zapewnia szablon reklamowy wydawcy, Reklamodawca dostarcza responsywną kreację html z obsługą klikania

 

Zamykanie kreacji obsługiwane jest przez szablon reklamowy za pośrednictwem poniższego kodu:

Przykładowa kreacja html5

Implementacja zliczania kliknięć: aby umożliwić zliczanie kliknięć w kreację, tuż przed zamknięciem znacznika </body> należy umieścić poniższy skrypt:

oraz objąć cały obszar klikalny kreacji znacznikiem <a>, dbając o zgodność zadeklarowanych identyfikatorów (id):

Przykładowy kod kreacji, uwzględniający wszystkie wskazane wyżej modyfikacje:

Obsługa kreacji typu MultiClick: każdy dodatkowy obszar klikalny musi posiadać swój dedykowany znacznik <a> zawierający unikalny identyfikator (id):

W celu obsłużenia dodatkowych obszarów klikalnych, należy zmodyfikować skrypt umieszczony tuż przed zamknięciem znacznika <body>. Modyfikację należy wykonać według poniższego szablonu, ze wskazaniem na wyżej zadeklarowane identyfikatory (id):

  • Prosimy o dostarczenie kompletu kreacji wraz z odnośnikami URL na dwa dni robocze przed startem kampanii.
  • Materiał nie może wymieniać danych z zewnętrznymi serwerami, zapisywać, zmieniać cookie. W szczególności zabronione jest stosowanie odwołań do innych plików, wysyłanie danych z kreacji i do kreacji bez wcześniejszej zgody Agory.
  • Zabronione są skrypty zmieniające rozmiar i położenie okna przeglądarki.
  • Materiał nie może generować błędów, ostrzeżeń, blokować lub utrudniać korzystania ze stron.
  • Zabronione jest używanie w reklamach grafiki przypominającej elementy systemów operacyjnych (np. okna z przyciskami minimalizowania, zamykania)
  • Pola formularzy w reklamach muszą wykonywać funkcje zgodne z ich standardową funkcją i treścią komunikatu prezentowanego na przyciskach (np. kliknięcie w listę rozwijaną lub pole tekstowe nie może powodować przekierowania na strony Klienta).
  • Obciążenie procesora na komputerach klienckich w trakcie wyświetlania reklamy nie może istotnie i zauważalnie utrudniać korzystania z przeglądarki internetowej i innych jednocześnie uruchamianych aplikacji.