Gazeta Reklama logo

Urządzenia: Desktop, Mobile

Opis: narzędzie kampanii ecommerce w postaci spersonalizowanej kreacji display, emitowanej w standardowych slotach reklamowych 750x300/200/100px, 300x600/250px. Przygotowanie i personalizacja narzędzia do wymaganego formatu odbywa się po stronie Wydawcy, który od Klienta potrzebuje jedynie dostarczenia: 3 grafik, logotypu, URL. Specyfikacje:

  • Specyfikacja do grafiki:

    • Liczba wymaganych grafik: 3 różne

    • Rozmiar grafiki: zalecany 1720x1000px, minimalny 1200x698px  [grafika niezawierająca copy/CTA/logotypów, ważne by produkt (np. samochód) znajdował się w środku kadru]

    • Format pliku: jpg / png

    • Waga max grafiki: 150 kB

  • Specyfikacja do logotypu:

    • Rozmiar: zalecany 300x300px, minimalny 75x75px. 

    • Format pliku: SVG

    • Waga max:150 kB

  • URL do landing page Klienta

  • Kod monitorujący zostanie zaimplementowany przez Wydawcę i będzie taki sam jak w pozostałych narzędziach ecommerce użytych do realizacji danej kampanii

    Wizualizacja poglądowa:

    F33e46054be0b787783fa91f878f6be159b67667 display perfo