txt_PNG

Dzieje się u nas

Gazeta.pl Junior – nowy serwis parentingowy Gazeta.pl

Działa już Gazeta.pl Junior – najnowszy serwis grupy Gazeta.pl. To strona przeznaczona dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, prezentująca m.in. informacje z zakresu psychologii, medycyny, odżywiania czy prawidłowego rozwoju dzieci. W serwisie rodzice znajdą też jakościowe produkcje wideo – swoją premierę ma nowy format wideo „Tato, powiedz”, czyli komediowy miniserial internetowy.

czytaj całość

One Day Special od Gazeta.pl pozwala świętować każdy dzień

Biuro reklamy Gazeta.pl wprowadziło nową propozycję – ofertę content marketingową i natywną One Day Special. To możliwość świętowania dowolnego dnia w roku na stronach Gazeta.pl i z wykorzystaniem dedykowanego landing page’a. Wszystkie realizacje stworzą wyjątkowy kalendarz jednodniowych świąt w serwisie Special.Gazeta.pl.”.

czytaj całość

Make Poland Great Again – nowy program satyryczny Gazeta.pl i Make Life Harder

Razem z blogerami z Make Life Harder postanowiliśmy pokazać rzeczywistość w zupełnie nowy sposób. W poniedziałek o 18:00 premiera show „Make Poland Great Again”.

czytaj całość

„Powstańcy 1944” – projekt Gazeta.pl na 73. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego

We wtorek, 1 sierpnia br. Gazeta.pl po raz kolejny uczci rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego wyjątkowym materiałem wideo z udziałem powstańców. Poruszający materiał „Powstańcy 1944″ będzie dostępny m.in. na stronie głównej portalu, na Facebooku, a także w serwisie Powstanie44.Gazeta.pl.

czytaj całość

Skontaktuj się z nami

Biuro Reklamy Gazeta.pl

00-732 Warszawa,
ul. Czerska 8/10
Marta Zalewska – Dyrektor Sprzedaży Klientów Bezpośrednich
tel. 507 095 463
biuroreklamy@agora.pl