Projekty specjalne

Zaangażuj użytkownika

Projekty specjalne to jakościowe treści w interesującej oprawie, które łączą działania redakcyjne i content marketing. Efektem tego są między innymi takie rozwiązania jak: interactive storytelling, partnerstwo, sponsoring, konkurs, cykl redakcyjny, serwis specjalny czy dział tematyczny.

Każde z rozwiązań charakteryzuje się subtelnością przekazu przy jednocześnie bardzo wysokich efektach kampanii reklamowej lub wizerunkowej. Obok redakcji, która przygotowuje materiały tekstowe, w projekty specjalne zaangażowani są m.in. graficy – opracowujący wizualną stronę projektu, dział techniczny, który nieustannie poszukuje innowacyjnych rozwiązań, dział wideo, oferujący materiały dedykowane kampanii oraz analitycy monitorujący ruch i zachowanie użytkowników.

Elastyczność projektów specjalnych oraz ich indywidualne opracowanie i szczegółowe zaplanowanie sprawia, że wyróżniają się w internecie na tle klasycznych reklam. Obecność marki w kontekście angażującej i jakościowej treści przekłada się na pozytywny wizerunek w oczach użytkowników serwisu.

Sponsoring wydarzenia

Ekspozycja marki lub produktu na wydarzeniu tematycznym.

Interactive Storytelling

Angażująca forma, wywołująca zainteresowanie i przyciągająca uwagę odbiorcy.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

+48 507 095 090

Iwona Lewandowska

Sekretariat Biura Reklamy

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail